۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

انفجار پژو پارس هنگام سوخت‌گیری در جایگاه CNG +تصاویر

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: یک مورد انفجار کپسول گاز همراه با حریق برای یک دستگاه پژو پارس در جایگاه CNG استقلال شهر اصفهان اتفاق افتاد.
کد خبر : ۳۳۳۱۴۲
صراط: مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: یک مورد انفجار کپسول گاز همراه با حریق برای یک دستگاه پژو پارس در جایگاه CNG استقلال شهر اصفهان اتفاق افتاد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با اشاره به انفجار در یکی از جایگاه‌های سوخت CNG اصفهان اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت 19:30 یک‌شنبه با یک مورد انفجار کپسول گاز همراه با حریق مختصر را در جایگاه CNG استقلال شهر اصفهان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این انفجار مربوط به خودروی پژو پارس بوده است، عنوان کرد: هنگامی که راننده خودرو به همراه خانواده برای سوخت‌گیری وارد جایگاه می‌شوند و همسر و فرزند راننده در اوایل سوخت‌گیری از خودرو خارج نمی‌شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: پس از گذشت 10 ثانیه از خروج همسر و فرزند از سواری پژو پارس کپسول گاز این خودرو به دلایل نامعلومی منفجر می‌شود.

وی با بیان این که خودروی مذکور پس از انفجار به طور کامل متلاشی شده، تصریح کرد: پس از انفجار کپسول خودرو از جای خود خارج می‌شود و به همراه قطعات خودرو به یک دستگاه پراید و پژو برخورد می‌کند و خساراتی به آن خودروها وارد می‌کند.

شریعتی محل این حادثه را در جایگاه گاز استقلال بیان کرد از تخریب دو جایگاه سوخت‌گیری این مکان خبر داد و در ادامه افزود: علت حادثه با توجه به اینکه خودرو صفر بوده، در دست بررسی است.

وی در پایان در توصیه‌ای خاطرنشان کرد: سرنشین‌های و راننده خودرو همیشه باید در هنگام سوخت‌گیری از ماشین فاصله بگیرند تا در صورت رخ داد حادثه اتفاقی برای آن‌ها نیفتد.