۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

واژگونی پژو 13 مجروح برجای گذاشت‌

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: براثر واژگونی خودرو پژو در محور نائین به اردستان 13 نفر از اتباع خارجی که از سرنشین‌های خودرو بودند مجروح شدند.
کد خبر : ۳۳۵۴۳۶
صراط: مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: براثر واژگونی خودرو پژو در محور نائین به اردستان 13 نفر از اتباع خارجی که از سرنشین‌های خودرو بودند مجروح شدند.

عباس عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ساعت 6:12 امروز از واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور نائین به اردستان آگاه شدیم.

وی با اشاره به اعزام 2 واحد امدادی اورژانس از شهر نیستانک و ظفرقند و دو واحد امداد از هلال احمر برای این سانحه تصریح کرد: براثر واژگونی پژو 13 نفر از اتباع افغانی که از سرنشین‌های خودرو بودند مجروح شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان سن مجروحین را بین 16 تا 25 بیان کرد و افزود: مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی برای آن‌ها در محل سانحه به بیمارستان حشمتیه نائین و شهید بهشتی اردستان انتقال یافتند.

وی از تصادف دیگری که شب گذشته در محور نائین به اصفهان رخ داده بود خبر داد و گفت: در این تصادف که بین یک دستگاه سمند، یک تریلی و خودرو هیوندای رخ داده بود 6 نفر مصدوم شدند.

عابدی مصدومین این حادثه را 4 مرد و 2 زن برشمرد و عنوان کرد: ماموران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای مصدومین آن‌ها را به بیمارستان‌های حشمتیه نائین و الزهرا و کاشانی اصفهان منتقل کردند.