۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

اتهام بی‌پایه کازانی‌ها درباره آزمون رد شد

رئیس باشگاه روستوف اتهام جعل اسناد از سوی باشگاه روبین کازان در پرونده اقامت کاری سردار آزمون را رد کرد.
کد خبر : ۳۳۳۶۵۱
صراط: رئیس باشگاه روستوف اتهام جعل اسناد از سوی باشگاه روبین کازان در پرونده اقامت کاری سردار آزمون را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر کروپین، مدیر اجرایی باشگاه روستوف روسیه در پی اتهام بی‌پایه مسئولان باشگاه روبین‌کازان مبنی بر جعل اسناد در پرونده  سردار آزمون گفت: اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا (یوفا) صلاحیت بازی سردار آزمون را تایید کرده و هیچ حرف اضافه ای برای گفتن ندارم.

کروپین در ادامه تصریح کرد: هیچ چیزی درباره مسائل غیرقانونی در پرونده انتقال سردار آزمون به تیم روستوف را نمی‌دانم. از سوی باشگاه روستوف هیچ خبری در این رابطه منتشر نشده و این مسئله اصلا امکان پذیر هم نیست. درباره صلاحیت قرارداد سردار آزمون هیچ چیزی نمی دانم. یوفا پیش از این حکم خود را درباره سردار آزمون صادر کرده است. من دیگر باید چه چیزی را به این مسئله اضافه کنم؟ هیچ حرف اضافه تری ندارم و هیچ چیزی هم درباره جعل اسناد نمی‌دانم.

باشگاه روبین کازان پس از ناتوانی در ارائه مدارک مستند به فیفا امروز (چهارشنبه) شکایتی را به دادگاه محلی تاتارستان مبنی بر جعل اسناد در پرونده اقامت کاری سردار آزمون ارائه داده است. این مسئله در حالی است که بنا به گفته میخائیل پروکوپتس، وکیل باتجربه روسی سردار آزمون فیفا دیگر هیچ مدرکی را از باشگاه روبین‌کازان حتی در صورت تایید پلیس روسیه نخواهد پذیرفت و رای نهایی خود را ظرف دو ماه آینده بر اساس مدارک های موجود صادر می‌کند. فیفا پیش از این با رد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه به سردار آزمون مجوز بازی در تیم روستوف در فصل جاری لیگ برتر این کشور و لیگ قهرمانان اروپا را داده بود.