۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

انفجار مرگبار گاز در کاشمر+تصاویر

مسؤول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با اشاره به وقوع یک فقره انفجار گاز در یک‌ خانه مسکونی در یکی از روستاهای کاشمر گفت: بر اثر این انفجار یک نفر جان باخت.
کد خبر : ۳۳۳۸۷۸
صراط: مسؤول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با اشاره به وقوع یک فقره انفجار گاز در یک‌ خانه مسکونی در یکی از روستاهای کاشمر گفت: بر اثر این انفجار یک نفر جان باخت.

امیر نژاد رحیم امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: عصر امروز وقوع یک مورد انفجار در روستای رزق‌آباد از توابع بخش مرکزی کاشمر به آتش‌نشانی کاشمر اعلام و بلافاصله اکیپی از ایستگاه آتش‌نشانی قائم به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه با حضور نیروهای آتش‌نشانی عملیات و مشاهده تخریب تعدادی از واحدهای مسکونی در محل بلافاصله امدادرسانی آغاز شد، گفت: براثر انفجار در یک واحد مسکونی به تعداد زیادی از منازل اطراف خسارت واردشده است.

مسؤول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با بیان اینکه در زمان انفجار منزل محل اصلی انفجار افراد خانواده حضور نداشتند خاطرنشان کرد: شدت انفجار به حدی بود که دو دختربچه در حیاط منزل ضلع شمال این خانه بر اثر ریزش دیوار و یک زن در خانه ضلع شرق در داخل ساختمان مصدوم شده بودند که توسط عوامل اورژانس 115 کاشمر به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) این شهر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یکی از دختربچه‌ها از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و بی‌بی زهرای 9 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه سر در حال حاضر زیر تیغ جراحان در اتاق عمل بیمارستان قرار دارد، ابراز داشت: متأسفانه خانم حدود 40 ساله به دلیل قرار گرفتن زیر آوار و شدت مجروحیت علیرغم تلاش پزشکان جان باخت.

نژادرحیم با اشاره به این‌که با حضور نیروهای امدادی گاز، بلافاصله گاز منطقه تخلیه‌شده و علمک موردنظر از سرویس خارج‌شده است، افزود: منزل محل انفجار به‌طور کامل و دو منزل هم‌جوار به‌طور 40 درصد تخریب‌شده است و همچنین علاوه بر آسیب رساندن به 7 منزل دیگر، به مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه فدک که در نزدیک محل انفجار بود خسارت وارد شد.

انفجار مرگبار گاز در کاشمر+تصاویر

انفجار مرگبار گاز در کاشمر+تصاویر