۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

اختلال در زندگی بابلی‌ها با قطع گاز و آب

برف و کولاک سبب قطعی آب و گاز در بسیاری از مناطق بابل شده و زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر : ۳۳۴۸۵۲
صراط: برف و کولاک سبب قطعی آب و گاز در بسیاری از مناطق بابل شده و زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش فارس از شهرستان بابل، بارش برف این نعمت الهی همراه با ایجاد چالش بزرگی برای مردم مناطق مختلف بوده که با نارضایتی عمده مردم از مسؤولان همراه بوده است.

منطقه بابل کنار بابل از جمله مناطقی بوده که با مشکل قطعی گاز، آب و برق مواجه شد و زندگی مردم را در این هوای سرد مختل کرده است.

یکی از اهالی روستای بابل کنار در شهرستان بابل اظهار کرد: شب گذشته بسیاری از مناطق بابلکنار دچار قطعی گاز شدند این در حالی است که چند روز پی در پی از وقوع برف و باران در مازندران خبر دادند اما هیچ تدابیری برای تدارک زیرساخت‌های مناسب نداشتند.

م-ع افزود: منطقه چهره بابل‌کنار از جمله مناطقی بوده که با برف اخیر با قطعی برق و به دنبال آن قطعی آب مواجه شده است این در حالی بوده که روستاهای اطراف از جمله مرزی کلا، سیادرکا، درون‌کلا و اطراف با قطعی گاز، آب و برق مواجه بودند که امروز وصل شده است.

یکی دیگر از اهالی بابل کنار نیز به خبرنگار فارس گفت: قطعی آب و گاز زندگی ما را مختل کرده است.

ر ـ ب افزود: جای بسی تأسف است با کوچک‌ترین بارش برف شاهد قطعی آب و گاز در این منطقه هستیم و به دلیل نداشتن وسایل گرمایشی مناسب سلامتی فرزندان و خانواده ما به مخاطره افتاده است.

وی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی مناسب مسؤولان نسبت به وقوع حوادث طبیعی خواستار توجه مسؤولان برای رفع مشکل این منطقه شده است.
برچسب ها: بابل گاز آب صراط