۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

اعلام حمایت وزیر کشور از خانه احزاب

وزیر کشور گفت: ما با برطرف کردن کمبودها و پیگیری اختصاص یارانه به احزاب از طریق مجلس، همچنان از خانه احزاب ایران حمایت خواهیم کرد.
کد خبر : ۳۳۶۹۶۱
صراط: وزیر کشور گفت: ما با برطرف کردن کمبودها و پیگیری اختصاص یارانه به احزاب از طریق مجلس، همچنان از خانه احزاب ایران حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران، ضمن قدردانی و تشکر از تلاش وی و همکارانش در خانه احزاب اظهار کرد: ما بنا داریم به صورت همه‌جانبه از خانه احزاب حمایت کنیم و کمبودها را برطرف و یارانه احزاب را از طریق مجلس دنبال کنیم.

وی افزود: ظرف هفته‌های آینده نماینده‌ای از طرف خودم به محل خانه احزاب اعزام خواهم کرد تا کمبودها را برطرف کند و در مورد تخلیه قسمتی از خانه احزاب که در اختیار شهرداری تهران است پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: در جلسه آینده شورای مرکزی خانه احزاب حتماً حاضر می‌شوم و درباره همایش فصلی این تشکل صنفی و سیاسی نیز به بحث و تبادل نظر با اعضای احزاب خواهم پرداخت.

رئیس خانه احزاب ایران نیز در این در دیدار با ارائه گزارشی ۱۶۰ صفحه‌ای از جلسات، برنامه‌ها و مصوبات خانه احزاب در مدت سه ماه گذشته، از همکاری وزارت کشور به‌ویژه قائم مقام و معاونت سیاسی وزارت کشور و همکاران وی تشکر کرد و با اشاره به ملاقات اخیر با ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که به‌زودی با رؤسای دو قوه دیگر نیز بتوانیم ملاقات و هم‌اندیشی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه انتظار می‌رود تا وزارت کشور به وعده خود در رابطه با تخلیه کامل ساختمان خانه احزاب که هنوز بخشی از آن در اختیار شهرداری تهران است، عمل کند، گفت: تقاضا می‌کنم که وزیر کشور در جلسات شورای مرکزی و همایش‌های خانه احزاب حضور داشته باشد و موضوع اختصاص یارانه به این تشکل صنفی سیاسی که در قانون احزاب آمده ولی در بودجه سال ۱۳۹۶ در نظر گرفته نشده است، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

در پایان، رئیس خانه احزاب ضمن تشکر مجدد از وزیر کشور گفت: با توجه به نظر مساعد هیأت رئیسه خانه احزاب ایران، ان‌شاءالله همایش فصلی به پنجشنبه 30 دی‌ماه 1395 موکول می‌شود که علاوه بر سخنرانی جنابعالی و جمعی از دبیران کل احزاب سراسر کشور، شخصیت‌ها و میهمانان ویژه‌ای از جمله پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این همایش سخنرانی خواهند داشت.