۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

تقاضای یک مادر داغدیده از مسئولان+تصاویر

مادر محمد اسکندری مهماندار مفقودشده در حادثه قطار تبریز - مشهد گفت: چند روز است که ما چشم‌مان به در است و نگرانیم، امیدواریم مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند.
کد خبر : ۳۳۷۳۰۸
صراط: مادر محمد اسکندری مهماندار مفقودشده در حادثه قطار تبریز - مشهد گفت: چند روز است که ما چشم‌مان به در است و نگرانیم، امیدواریم مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند.

به گزارش فارس، مادر محمد اسکندری مهماندار مفقودشده در حادثه قطار تبریز - مشهد بعد از ظهر امروز در دیدار علیرضا سلیمانی معاون راه‌آهن آذربایجان که به همراه جمعی از مسئولان استانی از ستاد بحران و هلال‌احمر استان و مسئولان شهرستان هشترود در روستای بسیط هشترود دیدار کرده بود، اظهار داشت: چند روز است که ما چشم‌مان به در است و نگرانیم، امیدواریم مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند.

موسی اسکندری برادر مهماندار قطار تبریز - مشهد نیز در این دیدار گفت: برادرم حدود 10 سال است به کار مهمانداری در قطار مشغول بود که از زمان حادثه قطار تبریز ـ مشهد در سمنان از وی اطلاعی نداریم.

علیرضا سلیمانی معاون راه‌آهن آذربایجان گفت: جستجو برای یافتن جسد این مهماندار ادامه دارد اما نتیجه‌ای که گرفته شده این است که باید تکلیف خود را روشن کنیم و مراسم عزا و سوگ برای ابن عزیز از سوی خانواده‌هایشان گرفته شود.

وی افزود: تلاش برای یافتن اثری از ابن مهماندار ادامه دارد.

مهماندار قطار تبریز - مشهد مرحوم محمد اسکندری متولد بیست و چهارم آبان 64 در روستای بسیط هشترود است که حدود 10 سال سابقه مهمانداری در قطار تبریز - مشهد را دارد.

وی پس از ازدواج و به خاطر اقتضای شغلی‌اش در مراغه ساکن شده است.

محمد اسکندری یک دختر 3 ساله به‌نام سلوا دارد.

تقاضای یک مادر داغدیده از مسئولان+تصاویر

تقاضای یک مادر داغدیده از مسئولان+تصاویر

تقاضای یک مادر داغدیده از مسئولان+تصاویر