۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

جدایی قطعی انصاری‌فرد از پانیونیوس +عکس

باشگاه پانیونیوس آتن مصمم است ملی‌پوش ایرانی خود را در ماه جاری میلادی به تیم دیگری جهت کسب درآمد انتقال دهد.
کد خبر : ۳۴۱۶۲۲
صراط: باشگاه پانیونیوس آتن مصمم است ملی‌پوش ایرانی خود را در ماه جاری میلادی به تیم دیگری جهت کسب درآمد انتقال دهد.

به گزارش تسنیم، سایت نوااسپرت یونان نوشت: سران باشگاه پانیونیوس انتظار دارند کریم انصاری‌فرد سرانجام پیشنهاد تیم جدیدی را جهت ترک نیوازمیرنا در ماه ژانویه میلادی بپذیرد و نمی‌خواهند این ملی‌پوش ایرانی را در پایان فصل  بدون واریز پولی به خزانه باشگاه از دست دهند.

جدایی قطعی انصاری‌فرد از پانیونیوس +عکس

این سایت یونانی در ادامه خبر خود آورده است: سران باشگاه پانیونیوس می‌بینند که انتظار مالی انصاری‌فرد زیاد است و بسیاری از تیم‌های خواهان این مهاجم ایرانی را جهت ادامه مذاکره منصرف می‌کند. انصاری‌فرد مورد توجه تیم‌های المپیاکوس، پائوک، پاناتینایکوس و آ اک قرار دارد و دو تیم اول این فهرست پیشنهاد رسمی خرید این مهاجم باتجربه را به باشگاه پانیونیوس ارائه کرده‌اند.

قرارداد انصاری‌‌فرد با پانیونیوس تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان معتبر است و این باشگاه نمی‌خواهد که بدون پرکردن خزانه‌اش او را از دست دهد. انتظار می‌رود در روزهای آینده تغییراتی در وضعیت انتقال انصاری‌فرد با موافقت مدیر برنامه‌هایش و پایین آوردن خواسته مالی از سوی آنها ایجاد شود.

باشگاه المپیاکوس پیش از این پیشنهاد دستمزد سالیانه 600 هزار یورویی و پرداخت 400 هزار یورو جهت دریافت رضایت‌نامه انصاری‌فرد را ارائه داد اما مدیر برنامه‌های این ملی‌پوش ایرانی درخواست یک میلیون یورویی داشت که با مخالفت تیم مطرح آتنی مواجه شد.