۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

پوتین جراحی صورت انجام داد!+عکس

این بار پوست صورت نخست وزیر خبرساز روسیه توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.
کد خبر : ۳۴۶۲۸
در شرايطي كه ولاديمير پوتين خود را آماده مي‌كند تا براي بار سوم سكان هدايت روسيه را در دست بگيرد، گمانه زني‌هايي در خصوص جراحي‌هاي زيبايي وي مطرح شده است.

به گزارش ايسنا و به نوشته روزنامه ديلي تلگراف، ولاديمير پوتين 58 ساله، نخست وزير روسيه كه طي روزهاي گذشته رسما نامزد رياست‌جمهوري اين كشور شد، به نظر مي‌رسد سال‌ها با استفاده از جراحي‌هاي زيبايي خود را جوان نگه داشته است.

پوتين كه ماه ديگر 59 ساله مي‌شود، همواره به خود افتخار كرده و خود را «خوش هيكل» و «جذاب» توصيف كرده است اما چين و چروك‌هاي اطراف چشم وي نشان مي‌دهد كه گويا وي يك سري جراحي‌هاي زيبايي انجام داده است تا صورت خود را شاداب و جوان نگه دارد.

اولين بار اين گمانه‌زني‌ها در كنفرانس مطبوعاتي وي در اوت 2010 در اوكراين مطرح شد. پوتين در اين كنفرانس در شرايطي حاضر شد كه اطراف چشم چپ خود كبودي داشت.سخنگوي نخست وزير روسيه نيز اعلام كرد كه اين گمانه‌زني‌ها به علت سوء تفاهمي است كه ايجاد شده است و پوتين خسته بوده و نور محيط كه به صورت پوتين تابيده است، اين طور نشان مي‌دهد.

مجله نيوتايمز، چاپ روسيه نيز گزارشي با عنوان «چه بر سر صورت پوتين آمده است؟» منتشر كرد. نويسنده اين گزارش با چهار نفر از جراحان زيبايي مصاحبه كرده بود و اين طور نتيجه گرفت كه پوتين جراحي زيبايي كرده است.در اين گزارش همچنين آمده است كه پوتين در پيشاني، زير چشم چپ و گونه‌هاي خود بوتاكس تزريق كرده است.


(از سمت راست: سال 2010 - آوریل 2011 - نشست حزب حاکم روز شنبه هفته جاری)

به هر صورت نخست وزیر فعلی و رئیس جمهور آتی روسیه باید چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشند!

نظرات بینندگان
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۰:۳۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
کجاشو عمل کرده