۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

فروش بلیت 200 هزارتومانی دربی با کارت ملی پدر!

یکی از تماشاگران که مشغول فروش بلیت به شکل بازار سیاه بود وقتی از او سوال شد چرا بلیت را به قیمت 200 هزار تومان می‌فروشد، مدعی شد که با کارت ملی پدرش ثبت‌نام کرده و خلافی انجام نداده است.
کد خبر : ۳۴۹۱۳۱
صراط: یکی از تماشاگران که مشغول فروش بلیت به شکل بازار سیاه بود وقتی از او سوال شد چرا بلیت را به قیمت 200 هزار تومان می‌فروشد، مدعی شد که با کارت ملی پدرش ثبت‌نام کرده و خلافی انجام نداده است.

به گزارش فارس، در حالیکه نزدیک به چهار و نیم ساعت به آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس باقی مانده است تعداد زیادی از هواداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه مشغول فراهم کردن مقدمات حضور در استادیوم آزادی هستند.

*تمامی خودروهایی که بدون مجوز در کنار ورزشگاه آزادی تردد کنند توسط ماشین‌های حمل با جرثقیل به پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه آزادی منتقل می‌شوند. مأموران راهنمایی و رانندگی بارها و بارها خودروهای بدون مجوز را به پارکینگ‌ها منتقل کردند.

*با وجود اینکه یک محل اسکان کوچک در پارک خرگوش‌دره برای تماشاگران آماده و مهیا شده بود آنها از ساعات اولیه صبح امروز خود را به پشت درب اصلی ورزشگاه آزادی رسانده و به داخل استادیوم آمدند.

*مطابق معمول دربی‌های گذشته برای فراهم کردن شرایط و آسایش تماشاگران قرار است مداحی به مناسبت دهه فاطمیه توسط مسئولان حاضر در ورزشگاه صورت بگیرد.

*هوای بارانی باعث شده تا اکثر تماشاگران با پتو و چتر به ورزشگاه بیایند که البته در مقابل استادیوم چترهای تماشاگران توسط برخی از مأموران برای جلوگیری از درگیری ضبط شد.

*یکی از هواداران فوتبال در حالیکه بیرون از استادیوم مشغول فروش بلیت به صورت غیر مجاز بود که وقتی از او سوال شد چرا بلیت را اینقدر گران می‌فروشد، گفت: با کارت ملی پدرم در سامانه ثبت‌نام کردم خلافی هم نکردم. دوست دارم الان بلیت را 200 هزار تومان بفروشم!