۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

اعضای هیات رئیسه جمنا مشخص شدند +اسامی

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه اسامی اعضای منتخب هیأت رئیسه را اعلام کرد.
کد خبر : ۳۵۲۱۰۱
صراط:مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی این جبهه که عصر امروز چهارشنبه 11 اسفند برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز پس از گزارشی که درباره انتخابات اعضای شورای مرکزی داده شد، 10 نفر هیأت رئیسه که وظیفه اداره جلسات را بر عهده دارند، انتخاب شدند و گزارشی نیز درباره نخستین مجمع ملی این جبهه ارائه شد.

به گزارش فارس،وحید دستجردی با اشاره به اعضای منتخب هیأت رئیسه گفت: طبق آرای شورای مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان به عنوان رئیس، حداد عادل و چمران به عنوان نواب رئیس، مهدی محمدی و سیدمحمد حسینی به عنوان منشی، وحید دستجردی به عنوان سخنگو، لطف‌الله فروزنده به عنوان دبیر و همچنین آقای ذوالقدر به عنوان رئیس ستاد انتخاب شدند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این جلسه گزارش کارهای بعدی اعضای هیأت رئیسه و تنظیم برنامه‌های آینده نیز بحث و بررسی شد، افزود: جلسه دوم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فردا پنجشنبه و جلسه سوم نیز یکشنبه برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: با 10 کاندیدای اول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مذاکره صورت می‌گیرد و اگر مذاکرات به نتیجه برسد و آنها به سازوکار جبهه متعهد باشند، به شورای مرکزی معرفی می‌شوند و برنامه‌های خود را به شورای مرکزی ارائه می‌دهند و بعد از آن نیز به مجمع عمومی آینده معرفی خواهند شد تا از میان آنها 5 نفر انتخاب شوند.
برچسب ها: جبهه مردم نیرو صراط