۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

دادستان کل: پرونده‌ها در بررسی صلاحیت‌ها تاثیر می‌گذارد

کد خبر : ۳۵۸۶۴۴
صراط: دادستان کل کشور گفت:‌ پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت‌ها تاثیر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران از فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبرداد و گفت:  این ستاد در تهران و سایر استان‌ها فعال شده و فضای مجازی و حقیقی را رصد می‌کنیم. اگر تخلفی انجام شود با آن برخورد می‌کنیم.

دادستان کل کشور درباره تاثیر پرونده‌های قضایی در بررسی صلاحیت نامزدها اظهار کرد:‌ قطعاً و مسلماً نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اگر پرونده‌ای داشته باشند، آن پرونده‌ها به مراکز نظارتی و اجرایی ابلاغ می‌شود و در روند بررسی صلاحیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

او با اشاره به  استقبال زیاد و حضور اقشار مختلف مردم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌  باید انتخابات ریاست جمهوری بازارش خیلی داغ باشد که مشتری زیادی دارد. مردم نظام را از خود می‌دانند و برای همین از ثبت‌نام‌ها استقبال کرده‌اند.

منتظری با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا چنین وضعیتی وجود ندارد و مطلوب نیست که هر کسی ثبت‌نام کند، ادامه داد: برخی رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های خارجی از این مسائل سوء‌استفاده می‌کنند، البته این نشان دهنده آن است که فضای کشور باز است و مردم نظام را از خود می‌دانند.

برچسب ها: صراط دادستان