۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

بازیگر زن: در انتخاب نقش هایم وسواس پیدا کرده‌ام

افسانه پاکرو بازیگر تلویزیون و سینما بیان کرد که حضور در آثار خوب باعث شده است که نقش هایش را با حساسیت بیشتری انتخاب کند.
کد خبر : ۳۶۰۹۰۳
صراط: افسانه پاکرو بازیگر تلویزیون و سینما بیان کرد که حضور در آثار خوب باعث شده است که نقش هایش را با حساسیت بیشتری انتخاب کند.

افسانه پاکرو در گفتگو با مهر درباره فعالیت های تلویزیونی اش و اینکه چند سال است در این رسانه حضور ندارد، بیان کرد: ورود من به عرصه هنر با سینما بود اما کارهای خوبی هم در تلویزیون داشتم که با کارگردانان مطرحی انجام شد.

وی ادامه داد: من در تلویزیون در سریال هایی همچون «رسم عاشقی» به کارگردانی سعید سلطانی، «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی و «تکیه بر باد» به کارگردانی محمود معظمی بازی کردم. البته در این سال ها کارهای بسیاری هم به من پیشنهاد شده است و حتی گاهی برای سریال ها تا پای قرارداد هم رفته ام اما قسمت نشده است که کار کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه حضورش در آثار خوب باعث شده که از نوعی وسواس برخوردار شود، اظهار کرد: حضور در کارهای خوب باعث شده است نوعی وسواس در من پیدا شود که هر بار در مورد پیشنهادهایم با تردید دست به انتخاب بزنم چون تلویزیون بُرد بسیار وسیعی دارد و اگر یک اشتباه کوچک انجام دهید در مقابل مردم باخته اید. به هر حال همه مردم قادر به سینما رفتن نیستند ولی همه آنها تلویزیون را روشن می کنند و از کارها با خبرند.

بازیگر سریال «رسم عاشقی» در پایان بیان کرد: برای من فیلمنامه و همه جزییات یک کار اهمیت دارد و این مسایل را در نظر می گیرم اما دوست دارم در هر اثری بازی می کنم بیننده آن را به خاطر بسپارد مثل فیلم «رویای خیس» به کارگردانی پوران درخشنده که همه آن را به خاطر دارند یا سریال هایم را که اکثرا آنها را دیده اند.