۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
احمد خاتمی:

برخی هنوز هم قصه فتنه 88 را نفهمیده‌اند/ تخریب سپاه نشانه ارزش والای آن است

کد خبر : ۳۷۳۰۸۳
صراط: عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دلیل تخریب سپاه این است که مثل خاری در چشمان دشمنان اسلام است.

به گزارش فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در حسینیه حداد بندرلنگه اظهار کرد: فتنه 88 با هدف زمین‌زدن ولایت طراحی شده بود که برخی خواص نفهمیدند اما عموم مردم فهمیدند و در روز 9 دی، مردم بصیرت خود را نشان دادند و به میدان انقلاب آمده و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را سر دادند.

وی افزود: فتنه 88 ریشه‌دار بود و با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، فتنه‌گران می‌خواستند ولی فقیه نباشد و سرکرده منافقین در این همایش اخیر در فرانسه گفت، ما شعارهای ضد ولایت فقیه را در زبان فتنه‌گران گذاشتیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: قصه فتنه 88، قصه نقشه برای سقوط نظام ولایی بود اما برخی هنوز هم نفهمیدند و یا باور ندارند، به نماینده‌ای که می‌گوید شما تا کی فتنه را مطرح می‌کنید.

خاتمی تصریح کرد: پس از گذشت 30 سال اهل بصیرت می‌توانند پرچم‌دار انقلاب باشند، دشمن یک هدف در خارج کشور و یک هدف در داخل کشور دارد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: هدف دشمن در داخل کشور کشیدن فرش از زیر پای ایران و هر جا که فکر ایران و فرهنگ ایران در آنجا نافذ باشد است.

وی گفت: در داخل نیز دشمن نقشه نفوذ دارد، در همین راستا تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت که استراتژی ما در ایران تغییر در درون است و مقام معظم رهبری نیز بارها این مسئله نفوذ را مطرح کرده‌اند.

خاتمی با اشاره به هجمه دشمنان علیه سپاه، افزود: دلایل تخریب سپاه این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل خار در چشمان دشمنان اسلام است، گناه سپاه این است که غیرت دین را با 6 موشک به قلب دیرالزور و مقر داعش کوبید.

وی ادامه داد: تخریب سپاه نشان‌دهنده ارزش والای این نهاد ولایی و انقلابی است، گناه شورای نگهبان چیست؟ این است که در تنگه نظام ایستاده و نمی‌گذارد دشمن از این تنگه رد شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بصیرت این است که نقشه را بفهمیم و بفهمیم راه همراهی با ولایت کدام است، توجه داشته باشید در عرصه نفوذ چه‌بسا کسانی از عوامل نفوذ خودشان متوجه نباشند و اینان با کسانی که متوجه هستند فرق دارند.