۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

کودک و همسرم را کشتم تا بيمه عمرشان را بگيرم!

مردي که در يک جنايت مسلحانه وحشتناک، همسر و فرزند 11 ماهه اش را به طرز فجيعي به قتل رسانده بود، انگيزه خود از اين قتل را گرفتن بيمه عمرشان عنوان کرد.
کد خبر : ۳۸۳۹۴۸
صراط: از چند ماه قبل خودم و همسرم را در دو شرکت بيمه کردم و ماهيانه مبلغ سه ميليون تومان به اين شرکت ها مي‌پرداختم اما نقشه دقيق قتل همسرم را براي دريافت مبالغ چندصد ميليوني از حدود يک هفته قبل از پيدا شدن اجساد طرح کردم و روزي که فهميدم نقشه ام بسيار کامل است و کسي به من مشکوک نمي شود، اسلحه شکاري مجوز دارم را در صندوق عقب خودروام گذاشتم.

به گزارش مهر، مردي که در يک جنايت مسلحانه وحشتناک، همسر و فرزند 11 ماهه اش را به طور فجيعي به قتل رسانده بود، در تازه ترين اعترافات خود گفت: از چند ماه قبل خودم و همسرم را در دو شرکت بيمه کردم و ماهيانه مبلغ سه ميليون تومان به اين شرکت ها مي‌پرداختم اما نقشه دقيق قتل همسرم را براي دريافت مبالغ چندصد ميليوني از حدود يک هفته قبل از پيدا شدن اجساد طرح کردم و روزي که فهميدم نقشه ام بسيار کامل است و کسي به من مشکوک نمي شود، اسلحه شکاري مجوز دارم را در صندوق عقب خودروام گذاشتم.

وي ادامه داد: سوار بر خودرو به تنهايي از مقابل نگهبان مجتمع و دوربين هاي مدار بسته عبور کردم و نيم ساعت بعد به همسرم زنگ زدم. او در حالي که ساک لوازم فرزندم را به همراه داشت و پسرم را در آغوش گرفته بود، سوار خوردو شد و من به سوي مشهد حرکت کردم اما در نزديکي مشهد وقتي به زمين خالي رسيديم به او گفتم ابتدا داخل اين چهار ديواري چند تير شليک کنم بعد به مشهد برويم. 

آنجا زيلويي پهن کردم و همسرم نوزاد 11 ماهه را روي پاهايش گذاشت تا تکان بدهد. من هم در يک لحظه پشت سر همسرم قرار گرفتم و گلوله اي از پشت سر به او شليک کردم. در اين هنگام او خم شد و روي فرزندم افتاد. من که تصميم خودم را گرفته بودم، پسرم را از زير پيکر غرق به خون همسرم بيرون کشيدم و به آن سوي ديوار آجري پرت کردم که سرش به بالاي ديوار خورد و به آن طرف ديوار افتاد. 

گوشي او را هم شکستم و بعد از آن که حصير و پتوي خون آلود را در بيابان دفن کردم، اسلحه را نيز شکستم و داخل خانه مخروبه اي در منطقه گلبهار انداختم سپس با منزل پدرم تماس گرفتم و خيلي طبيعي پرسيدم همسر و فرزندم آنجا هستند که آن ها گفتند، هنوز نرسيده اند! 

با اين ترفند که همسرم گم شده است، ساعتي بعد موضوع را به کلانتري گلبهار اطلاع دادم و بدين ترتيب جست و جوها براي يافتن همسر و فرزندم آغاز شد اما از سوي ديگر مي ترسيدم اجساد آنان طعمه حيوانات شود به همين دليل با پسر عمويم تماس گرفتم تا با يکديگر به جست و جوي همسرم بپردازيم.

وقتي به نزديکي محل جنايت رسيديم، طوري برنامه ريزي کردم که پسر عمويم را به سمت چهار ديواري مذکور هدايت کنم. به او گفتم من اين سوي جاده را مي گردم و تو هم بيابان هاي آن طرف جاده را جست و جو کن! که ناگهان پسر عمويم با ديدن اجساد، مرا صدا زد و ماجرا را به پليس اطلاع داديم.