۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

تابش: باید در جذب بازیکن وسواس بیشتری به خرج دهیم

قائم مقام باشگاه سپاهان به این موضوع اذعان کرد که تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل اول لیگ برتر عملکرد قابل دفاعی نداشته است.
کد خبر : ۳۹۳۹۲۳

صراط: مسعود تابش درباره عملکرد سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: ما به هیچ عنوان از عملکرد سپاهان از لحاظ کسب امتیاز راضی نیستیم و تیم ما عملکرد قابل دفاعی در این زمینه نداشته است. البته در خیلی از بازی‌ها بهتر از حریفان بودیم و به‌عنوان مثال در آخرین بازی مقابل استقلال 18 موقعیت گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم اشتباهات فردی در نیم‌فصل اول بلای جان سپاهان بود، ولی امیدواریم که با تقویت کادرفنی و همچنین جذب چند بازیکن نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم بگیریم.

به گزارش تسنیم وی با اشاره به ادامه همکاری باشگاه سپاهان با زلاتکو کرانچار گفت: کمیته فنی و هیئت مدیره باشگاه شرایط تیم را در نیم‌فصل اول مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که همکاری با کرانچار ادامه پیدا کند. آنچه مسلم است باشگاه سپاهان به توانایی کرانچار اعتماد دارد. در نهایت هم تصمیم گرفته شد که تیم از لحاظ کادر فنی و جذب بازیکن تقویت شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان در خاتمه تصریح کرد: با بازگشت شریفی و حسن‌زاده، شرایط سپاهان بهتر خواهد شد ضمن آنکه ما چند بازیکن جدید دیگر را هم جذب خواهیم کرد تا نتایج شوک‌آورمان را جبران کنیم. ما حتی از حالا برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم. البته باید در مورد جذب بازیکنان هم وسواس بیشتری به خرج دهیم. قرار است چند بازیکن جدید اضافه شوند، ولی کیفیت این بازیکنان باید بالا باشد.