۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱

واکنش‌ذوالنور به‌اتهامات‌علیه‌جبهه‌پایداری

کد خبر : ۳۹۹۲۹
ذوالنور با بیان اینکه متهم کردن جبهه پایداری به ارتباط با جریان انحرافی، شیوه منحرفان است، گفت: وحدت رمز موفقیت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه جریان‌های دور از انقلاب که با مبانی انقلاب اسلامی فاصله دارند هیچ پایگاه و جایگاهی در بین مردم ندارند، اظهار داشت: خود اصلاح‌طلبان و منحرفان به این نکته که در انتخابات شکست خواهند خورد و شانسی نخواهند داشت تأکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه علت تعیین شرط و شروط برای نظام و کوبیدن بر طبل تحریم انتخابات حاکی از پی بردن اصلاح طلبان به عدم جایگاه مناسب در بین مردم دارد، تصریح کرد: استراتژی و راهبرد اصلاح طلبان و جریان انحرافی برای پیروزی در انتخابات آتی تنها انشقاق و تفرقه بین نیروهای اصولگراست.

ذوالنور با بیان اینکه وحدت برای اصولگرایان مهمترین رمز موفقیت است، گفت: در صورتی که اصولگرایان وحدت را سرلوحه خود قرار بدهند هیچ شانسی برای جریان اصلاحات و جریان انحرافی وجود نخواهد داشت بنابراین بهتر است دلسوزان به این مهم توجه کرده و اهم مهم را در دستور کار خود قرار بدهند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین گفت: ممکن است برخی اضلاع اصولگرا دغدغه‌های درستی داشته باشند اما بهتر است درجات پایین را به درجه‌های خیلی پایین ترجیح ندهند.

وی با بیان اینکه متهم کردن جبهه پایداری به ارتباط با جریان انحرافی کمکی به وحدت نخواهد کرد، گفت: شیوه جریان انحرافی برای بدبین کردن مردم نسبت به جریان انقلابی مطرح کردن ارتباط با آن جریان‌هاست بر همین اساس است که جریان انحرافی تلاش می‌کند خود را در ارتباط با جبهه پایداری تعریف کند.

ذوالنور  با بیان اینکه متهم کردن جبهه پایداری به ارتباط با جریان انحرافی، شیوه منحرفان است، گفت: جبهه پایداری دغدغه انقلاب، نظام و رهبری را دارد و تا زمانی که از هدایت‌های شخصیتی چون حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی بهره می‌برد هیچ اتهامی مبنی بر ارتباط این جریان با منحرفان ممکن نخواهد بود.


جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه کسی نمی‌تواند بین آیت‌الله علامه مصباح یزدی و آیت‌الله مهدوی کنی القاء اختلاف کند، گفت: این دو بزرگوار به عنوان دو شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی دغدغه انقلاب و نظام دارد.