۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

ضرب و شتم پزشک زن در بناب!

فرماندار شهرستان بناب ضرب و شتم پزشک زن در یکی از بیمارستان های این شهرستان را تایید کرد.
کد خبر : ۴۰۴۳۲۱

صراط: فرماندار شهرستان بناب ضرب و شتم پزشک زن در یکی از بیمارستان های این شهرستان را تایید کرد.

به گزارش برنا، امین رفیعی طی گفت و گویی ، اظهار کرد:متخصص طب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان توسط همراه یکی از بیماران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

رفیعی با اشاره به اینکه بیمار به دلیل شکستگی در ناحیه سر به این بیمارستان منتقل شده بود، اظهار کرد: برادر فرد مجروح که با اخطار پزشک به دلیل دست زدن به وسایل استرلیزه مواجه شده بود، با عصبانیت به پزشک حمله‌ور شده و پزشک معالج را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی ادامه داد: متهم با مشت زدن به ناحیه سر پزشک باعث می‌شود که وی با دیوار نیز برخورده کرده و بی‌هوش شود. فرماندار شهرستان بناب گفت: با توجه به شرایط این پزشک و با احتمال ضربه مغزی، به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال می یابد.

وی خاطرنشان کرد: فرد ضارب دستگیر شده است.

خسرو آقاپور، مسئول روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نیز در خصوص وضعیت جسمانی پزشک مجروح گفت: در حال حاضر وضعیت این پزشک مطلوب است و در هوشیاری کامل قرار دارد.

نظرات بینندگان
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
کار درستی که نبود. اما اینکه پزشک هم اینقدر موقعیت نشناس باشه که همراه بیمار عصبانیه و اینکه پزشکها معمولا هنوز توهم خودبزرگ بینی دارند و فکر می کنند که می توانند با مردم با تشر حرف بزنند، کار دستشان داده. معمولا همراهان بیمار بخاطر اینکه مریضشان بهبود یابد جواب تشرهای پزشکها را نمی دهند اما این آقا ظاهرا تحمل نداشت.