۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰

اژه‌ای:مردم می‌خواهند پارتی‌بازی نباشد

دادستان کل کشور گفت: مردم از دستگاه قضایی توقع عدالت دارند و می‌خواهند که پارتی‌بازی‌ها نباشد و به خواسته‌های واقعی خود که حق‌طلبی واقعی و ایجاد امنیت است دست یابند.
کد خبر : ۴۰۶۲۱

به گزارش صراط به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز اظهار داشت: این تهدیدهایی که امروز دشمنان نادان ما می‌کنند نشان دهنده این است که در این 33 سال انقلاب درس نگرفته و امت ایران و ولایت فقیه و امام انقلاب را نشناخته‌اند.
محسنی‌اژه‌ای اضافه کرد: دشمن ایران هراسی را امروز در بوق و کرنا کرده است و می‌خواهد بگوید که ایران به ساخت انواع سلاح‌های نظامی توانمند و در عرصه‌های مختلف نظامی، مسافربری و سایر فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها خودکفا شده است و با تبلیغات خود مردم‌هراسی را راه اندازد.
وی ادامه داد: دشمنان امروز به دنبال ایجاد شکاف و نفاق بین مردم و نظام هستند و می‌خواهند مردم را نگران کنند و این درختی که پیوسته در حال جوانه زدن است را از بین ببرند.
دادستان کل کشور تصریح کرد: برنامه دیگر دشمن این است که با برنامه‌ها و توطئه‌های شیطانی خود روی نهال‌های نورسته نسل دوم و سوم انقلاب که احساس می‌کنند جوان‌تر هستند تاثیر گذاشته و آنان را از نظام و انقلاب ناامید کنند.
وی گفت: امروز باید با توکل به خدا از این توپ و تشرها نترسیم چراکه این‌ها توپ‌های خالی بوده و خدا از تمام این‌ها بالاتر است و باید متکی به خدا بوده و توکل به او داشته باشیم.
اژه‌ای ادامه داد: باید مردم و مسئولان هوشیار و بیدار بوده و دست از اختلاف سلیقه‌ها و نقد یکدیگر بردارند تا دشمن فکر نکند که اینجا دوگانگی حاکمیت وجود دارد و مسئولان با یکدیگر اختلاف نظر پیدا کرده و شکافی در بین آنان ایجاد شده است.
وی بیان داشت: نباید اجازه دهیم دشمن فکر کند در این حصار داخلی روزنه‌ای ایجاد شده است و به مردم که شایسته خدمت هستند صادقانه خدمت کرده و منت بر هیچ کسی نداشته باشیم.
این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: مردم از دستگاه قضایی توقع عدالت دارند و می‌خواهند که پارتی‌بازی‌ها نباشد و به خواسته‌های واقعی خود که حق‌طلبی واقعی و ایجاد امنیت است دست یابند.
اژه‌ای تصریح کرد: این نظام با ولی فقیه و رهبرش و امت هوشیار و تابع ولی فقیه با قامتی استوار در میان تمام هجمه‌ها نه تنها از خود دفاع کرده و خم نشده بلکه توقف نیز نکرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف دادستان‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: معتقدیم دادستان باید مستقل باشد، البته این را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که مشورت و همفکری با مسئولان و مردم هیچ منافاتی با استقلال دادستان ندارد.
اژه‌ای تصریح کرد: دادستان باید شمشیر نظام مهر را در مقابل چشم مردم بکشد و از حقوق آنان همواره دفاع کند.
وی همچنین از قضات خواست تا پرونده‌ای‌هایی که ضرورت ندارد متهم آن به زندان برود او را به زندان نفرستند و به بنیان خانواده وی آسیب نرسانند.
در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام جابر بانشی دادستان عمومی و انقلاب پیشین شیراز تجلیل و علی القاصی‌مهر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شیراز معرفی شد.

برچسب ها: اژه ای پارتی بازی
نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
امت در مقابل تمام جهان همانطور که قبلا ثابت کرد به راحتی می توانند ؛ از انقلابشان دفاع کنند ؛ اما عدم بر خورد شدید با دزدان را نمی توانند ؛ تحمل کنند . مردم 33 سال است که حرف های خوبتان را می شنونند . الآن دیگر موقع زدن حرف های خوب نیست . الیوم ؛ روز عمل است .
دزدان که سابقه داشتن ؛ شناخت داشتن چه بلایی به سر انقلاب می آوردنند را معرفی کنید .
کسانی که در به مقصود رسیدن پرونده کار شکنی می کنند را معرفی کنید .
بازرس ها و قاضی های غیر سیاسی را روی پرونده های اقتصادی بگمارید .
قاضی یانی که با آقایان مسیولین رده ی بالا قبلی و فعلی آشنایی و سلام علیک دارند را نباید روی چنین پرونده هایی گمارد
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
مردم میخوان مسئولین کارشون رو درست انجام بدن.
سهیلا
|
Germany
|
۱۸:۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آیا پس از گذشت سی و اندی سال از انقلاب و تقدیم بهترین و رشیدترین فرزندان این آب و خاک در این راه کلمه پارتی بازی معنا و مفهومی دارد؟!!! خدا نگذره از سر تقصیر کسانی که کوچکترین اغماضی در برخورد با دانه درشتها کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بعضی ها با این شعارها به نان ونوایی رسیدن و رییس جمهور شدند شما از این شعارها چی می خواهید به کحا می خواهید برسید؟