۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴

آزادی حزب اللهی ها محدودتر از دیگران است

کد خبر : ۴۳۰۵۷

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت: دانشگاه‌های کشور باید در زمینه‌های مختلف اصلاح شوند.
به گزارش  صراط به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در جلسه کرسی آزادی اندیشی با موضوع آزادی بیان، اندیشه، مطبوعات در دانشگاه آزاد خرم‌آباد اظهار داشت: در دانشگاه‌های ما علوم اسلامی خوانده نمی‌شود و تئوری‌های اقتصادی، روانشناسی و جامعه شناسی امام صادق (ع) جایگاهی ندارد، پس باید این دانشگاه‌های اصلاح شوند.

وی افزود: اگر آزاد اندیشی در جامعه و دانشگاه بود کرسی آزاد اندیشی نمی‌گرفتیم، معتقدم آزادی بچه‌های مذهبی و حزب اللهی در ایران محدودتر از دیگران است.

نبویان با تاکید بر اینکه در جامعه‌ای آزادی است که در آن گناه نباشد، افزود: جامعه مدرن آزادی ستیز است، چرا که مخالف رسیدن انسان به کمالات انسانی هستند.

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: تنها اندیشه عقلانی اندیشه اسلام و قرآن است، که انسان را به سمت کمالات انسانی هدایت می‌کند.

نبویان با تاکید بر اینکه پیشرفتی که در غرب مطرح می‌شود، باطل است اظهار داشت: چه کسی گفته است که تکنولوژی دال بر پیشرفت است، پیشرفت باید معنا شود.

عضو موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پیشرفت انسان و پیشرفت ابزار انسان نباید با هم مخلوط شوند، اما ما را گول زده‌اند و می‌گویند هشت کشور صنعتی دنیا، چه کسی این را گفته، اصلاً برهان و منطق این گفته چیست.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت فوتبال با آن وضعی که پیش آمد اصلاً قابل ذکر نیست،گفت: در سینماهای ما هم در پشت صحنه هر کاری که بخواهند می‌کنند.

نقویان با بیان اینکه در کلاس‌های دانشگاه هم مگر چند استاد و دانشجو از امام و رهبری دفاع می‌کنند، اظهار داشت: در خنده بازار هم افراد را مسخره می‌کنند، از طرفی بچه حزب اللهی‌ها و چادری‌ها را که می‌آیند در جامعه مسخره می‌کنند، با این حال واقعی اگر در جامعه و دانشگاه آزاد اندیشی بود، کرسی آزاد اندیشی نمی‌گرفتیم.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
عجب !!!
ناشناس
|
Sweden
|
۱۴:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
عججججججببببببببببب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
حزب الله همیشه مظلوم بوده و هست و خواهد بود از ادم تا اخر زمان