۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴

هالیوود به سراغ لانه جاسوسی رفت

يکي از محلات شهر استانبول ترکيه براي فيلمبرداري يک فيلم آمريکايي، تبديل به کوچه و خيابان هاي ايران در اوایل انقلاب شده است.
کد خبر : ۴۳۲۱۸

به گزارش صراط به نقل از قاصد، از چندی پیش موضوع فیلم جدیدی که کارگردان و هنرپيشه نقش اول آن "بن افلک"  هنرپیشه معروف سینماست، در فضای رسانه ای کشورمان مطرح شده چرا که این فیلم به ماجراي تسخير لانه جاسوسي و بازداشت ديپلمات هاي آمريکايي در لانه جاسوسی این کشور مربوط مي شود.

بر اساس مشاهدات برخی توریست های ایرانی، بن افلک براي فيلمبرداري اين فيلم، منطقه "کاراکوي" استانبول را انتخاب و تمام تابلوهاي مغازه ها و خيابان ها را فارسي کرده و همچنين پوستري بزرگ از حضرت امام خميني(ره) را در اين خيابان نصب کرده است.

بر اساس سناريوي فيلم که فعلا نام سفینه بر آن نهاده شده است، تعداد زيادي از مردم (سیاهی لشکرها) در حال تظاهرات هستند و پوسترهايي از امام (ره) را حمل مي کنند.

همچنین در روزهایی که این فیلم در حال تهیه است، در بين تظاهرات کنندگان هنرپيشه اي که نقش امام(ره) را بازي مي کند نيز ديده مي شود.

حضور تعداد زيادي زن با چادر سياه که پلاکاردهايي به زبان فارسي و سربازاني که اسلحه در دست دارند از دیگر نکات قابل توجهی است که در خيابان های منطقه کارکوي دیده می شوند و آنها بر اساس فیلم نامه، مدام در حال شعار دادن هستند.

با توجه به فضای کلی فیلم و تلاش هالیوود برای ساخت آن، مشخص نیست چگونه مسئولان ترکیه ای اجازه ساخت چنین فیلمی را به این کارگردان داده اند و 1300 نفر از اتباع این کشور با این فیلم همکاری دارند.

ظاهرا باید مجددا آماده اکران فیلمی بر ضد ایران در سینماهای جهان همچون فیلم 300 بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
ایرانیان در هر کجای دنیا باید نسبت به ساخت و نمایش این فیلم مغرضانه شدیدأ اعتراض کنند آنهم بسیار محکم و کوبنده. این فیلم با سرمایه صهیونیستها و توسط بن افلک فاسد صهیونی تهیه میشود. سوژه کم آوردند غلط زیادی میکنند.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۱:۳۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
احتمالا در این فیلم جاسوسها انسانهای مظلومی بودند که به اشتباه توسط تروریستها ربوده شده اند!!!!!!