۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

اقدامات وحدت آفرین به آزادی کشورها کمک می کند

مسئول پرونده فلسطین حزب الله لبنان: هر نوع اقدامی که در راستای وحدت صورت گیرد و توانایی ها و قدرت های مسلمانان را تجمیع کند، به هدف ما که آزادسازی کشورها و نابودی سلطه بیگانگان و استقلال واقعی است، کمک خواهد کرد.
کد خبر : ۴۴۱۴۶۸

«حسن حب الله» مسئول پرونده فلسطین حزب الله لبنان در گفتگو با ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی درباره راهکارهای حمایت از مقاومت فلسطین و مقابله با توطئه ها و نقشه های غرب علیه جبهه مقاومت اظهار کرد: بدون شک هر اقدامی که موجب تقویت وحدت میان مسلمانان و دور کردن درگیری و فرقه گرایی میان آنها گردد، در تقویت مقابله با دشمن واقعی این امت که اسرائیل صهیونیست است، نقش دارد. همچنین این نوع اقدامات در مقابله با حامیان دشمن امت به ویژه آمریکا نیز تاثیر دارد. بنابراین ما از طرف خداوند مامور هستیم تا فرقه گرایی را از بین ببریم.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما ؛ وی افزود: خداوند فرموده است که «وَلَاتَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ» و موظف هستیم که به ریسمان الهی چنگ زنیم. به همین دلیل هر نوع اقدامی که در راستای وحدت صورت گیرد و توانایی ها و قدرت های مسلمانان را تجمیع کند، به هدف ما که آزادسازی کشورها و نابودی سلطه بیگانگان و استقلال واقعی است، کمک خواهد کرد.
حسن حب الله در ادامه در رابطه با امکان تقویت همکاری های اقتصادی کشورهای اسلامی مانند تاسیس بانک های مشترک نیز گفت: بله. باید به هر نوع اقدام و عملی که موجب می شود قدرت مالی و اقتصادی امت اسلامی تقویت گردد و در گرو تصمیم گیری آمریکایی ها نباشد، فکر کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. زیرا اقتصاد جهان به وسیله دلار آمریکا قبضه شده است.