۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

همسر پادوانی: یک برزیلی هستم با قلب ایرانی + عکس

هوادارانی که نگران وضعیت پادو هستند بدانند به‌خوبی از این جنگجوی شجاع مراقبت می‌کنم.
کد خبر : ۴۴۲۱۹۶
«لاریسارا وناسلین» همسر لئوناردو پادوانی پیش از ترک تهران با خبرورزشی صحبت کرد. او که از اولین روز‌های مصدومیت همسرش به ایران آمد و در اهواز، بیمارستان و همه لحظات کنار پادو بود از اینکه می‌دید همسرش از بازگشت به برزیل خوشحال است بیشتر از بازگشت خودش به برزیل خوشحال بود.
او ابتدا گفت: از همه شما ایرانی‌ها به خاطر دعا‌هایی که در این مدت برای بهبودی پادو کردید ممنونم. به خاطر محبت و انرژی مثبتی که نسبت به ما داشتید سپاسگزارم. ما در روز‌های حساس و مهم زندگی‌مان با این انرژی‌ای که از شما گرفتیم، توانستیم با مشکل بزرگی که با آن مواجه شده بودیم کنار بیاییم.
لاریسارا در پاسخ به ابراز احساسات هواداران استقلال گفت: ما هم شما را خیلی دوست داریم.
او که در صفحه شخصی اش تعداد زیادی پیام از هواداران استقلال دریافت کرده بود در واکنش به ابراز نگرانی هواداران برای پادو گفت: هوادارانی که نگران وضعیت پادوانی هستند بدانند به‌خوبی از این جنگجوی شجاع مراقبت می‌کنم و امیدوارم که به‌زودی هم به تهران برگردیم.
همسر پادو درباره حسش نسبت به ایران گفت: من هم مانند همسرم، تبدیل به یک برزیلی شده‌ام با قلب ایرانی که به این افتخار می‌کنم.
لاریسا که اخبار اقتصادی کشورمان را هم دنبال می‌کند دعای جالبی برای هموطنان‌مان کرد و گفت: خدا به زندگی همه ایرانیان برکت بدهد.
او در آخر گفت: دلمان برای تان خیلی تنگ می‌شود.
همسر پادوانی: یک برزیلی هستم با قلب ایرانی