۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵

بیانیه 228نماینده درباره تحریم بانک مرکزی

228 نفر از نمایندگان مجلس ضمن محکوم کردن اقدام اخیر انگلیس در تحریم بانک مرکزی، اعلام کردند: کارنامه سیاه انگلیس هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت ایران زدوده نخواهد شد و انگلیس و آمریکا آرزوی عقب‌نشینی نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد.
کد خبر : ۴۴۹۸۴

به گزارش صراط به نقل از فارس، ۲۲۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانه‌ای اقدام اخیر انگلیس در تحریم بانک مرکزی را به شدت محکوم کرده‌اند.

متن این بیانه که از سوی محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:
بسم‌الله‌الرحمن رحیم
دولت انگلیس بدتر از ابلیس یک بار دیگر عمق کینه و دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد و با اعلام تحریم بانک مرکزی گام دیگری در دشمنی با ایران اسلامی برداشت.

انگلیس خبیس جدایی از سابقه ننگین تاریخی خود علیه ملت ایران و کارنامه سیاهش که هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت زدوده نخواهد شد، در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب دست از کینه‌ورزی برنداشته است.

حمایت از سازمان تروریستی منافقین که انگلیس آغاز کننده آن بود گرفته تا اعمال تحریم‌های فراقطع‌نامه‌ایی و تا حرکت اخیر در تحریم بانک مرکزی گوشه‌ای از اقدامات کینه‌توزانه این رژیم بوده است.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکوم کردن شدید این اقدام ظالمانه دولت انگلستان، اعلام می‌کنیم این گونه اقدامات خصمانه هیچ تأثیری در عزم راسخ ملت و دولت ایران در ادامه پیمودن صراط مستقیم انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت و ما لحظه‌ای از آرمان‌های الهی امام راحل و مقام معظم رهبری دست نخواهیم کشید و کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا آرزوی عقب‌نشینی نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد.