۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲

بیانیه 219 نماینده در حمایت از بیانات رهبری

219 نفر از نمايندگان مجلس با صدور بيانيه‌اي از بیانات مقام معظم رهبري در ديدار با مردم قم حمايت كردند.
کد خبر : ۵۰۰۵۹

‌به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، بيانيه 219 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در حمايت از بیانات مقام معظم رهبري در ديدار مردم قم كه توسط دهقان عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي قرائت شد به شرح زير است:

« بار ديگر رهنمودهاي مقام معظم رهبري در آستانه برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي راهگشا، آرام‌بخش و يادآور مسئوليتي سنگين براي همه كساني بود كه در انتخابات نقش دارند.

مسئوليت راي دهندگان انتخاب نمايندگاني است كه تعهدي جز به خداوند يكتا و انقلاب مردم نداشته باشند و خود را وامدار منابع قدرت و ثروت نكرده باشد. مسئوليت نامزدها اين است كه از اتهام زدن پرهيز كرده و و بيشتر توانمندي‌هاي خود را عرضه كنند و صرفا جهت خدمت به مردم وارد صحنه انتخابات شده و جز مصالح نظام، امام و انقلاب، هيچ مصلحت ديگري را مدنظر قرار نداده و نمايندگي را براي خدمت به كشور و نه فرصتي براي امتيازهاي دنيوي براي خود بدانند.

مسئوليت برگزاركنندگان انتخابات اين است كه مر قانون را مورد نظر قرار دهند و راي مردم را امانتي بدانند كه به آنها سپرده شده و در حفظ آراي مردم بكوشند.

مقام معظم رهبري انتخاباتي سالم و رقابتي را نويد دادند كه ملت عزيز و شريف ايران با شكوه هرچه بيشتر برگزار خواهند كرد و نشان خواهند داد به حق پيشكسوت حركت‌هاي انقلابي و اسلامي در جهان اسلام هستند.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با الهام از فرمايشات مقام معظم رهبري از ملت بصير و آگاه مي‌خواهيم كه با شركت فعال خود زمينه‌ساز باشكوه‌ترين انتخابات در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشند و دولت محترم نيز با رعايت قانون و بكارگيري همه‌ي توان اجرايي خود مقتدرترين انتخابات مردمي را در دنيا رقم زده و بالاخره نامزدهاي انتخاباتي نيز با رقابت اسلامي و قانون‌مند خود، مايه وحدت جامعه را فراهم نمايند، و ان‌شاءالله مجلس نهم مجلسي باشد كه مشكلات مردم را با مبناي عدالت،‌ پيشرفت، خدمت در سايه سار ولايت رفع نمايند.»

 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

برچسب ها: رهبر نماینده