۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸

کنایه روزنامه ی کیهان به روزنامه ی دولت

کد خبر : ۵۰۲۷۴

روزنامه کیهان نوشت:

روزنامه ايران كه تا چند روز پيش ادعا مي كرد حلقه متبوع اين روزنامه هيچ نامزدي در انتخابات ندارد، سرانجام چراغ هاي خاموش اين جريان را روشن كرد و در تيتر يك خود مدعي رد صلاحيت حاميان دولت شد.

اين روزنامه اخيرا هم از قول جوانفكر مديرعامل ايرنا و هم از سوي يك مقام سياسي نزديك به حلقه انحرافي مدعي شده بود طيف متبوع آنها هيچ نامزدي در انتخابات ندارد و ادعاها توهم است.

با اين وجود روزنامه ياد شده ديروز طبق معمول پشت نام رئيس جمهور پنهان شد و در تيتر يك خود ادعا كرد «حاميان گفتمان احمدي نژاد» رد صلاحيت شده اند. اين روزنامه در عين حال به طور مصداقي و مستند، مطلقا اشاره به نام هيچ شخصي نكرد.

ايران ادعا مي كند «طيف گسترده اي از افرادي كه به عنوان حامي گفتمان انقلاب اسلامي شناخته مي شوند در اين مرحله رد صلاحيت شده اند.» حال آن كه حاميان گفتمان انقلاب اسلامي و شعارهاي خدمتگزاري و عدالتخواهي و مبارزه با استكبار، نوعا تاييد صلاحيت شده اند اما طبق معمول همه جريان هاي انحرافي، حلقه اخير نيز مي كوشد پشت تابلوهاي انقلاب اسلامي و دولت پنهان شود و پاسخگوي رفتارهاي غيرقانوني و بعضا آميخته با خيانت و تخلف خود نباشد.

يادآور مي شود اعلام اسامي نامزدهاي تاييد و رد صلاحيت شده از سوي هيئت اجرايي بوده و در مرحله بعدي، صلاحيت نامزدها از سوي هيئت هاي نظارت و شوراي نگهبان بررسي خواهد شد.

طبق گزارش ها در مرحله اول، صلاحيت عباس اميري فر از دستياران مشايي تاييد شده اما صلاحيت دو نفر با نام هاي بهمن شريف زاده و حنيف حسين ستاريان رد شده است.

شريف زاده چند وقتي است با روزنامه ايران همكاري مي كند و ستاريان نيز از گردانندگان برخي سايت هاي توقيف شده نظير همت آن لاين و... است.

ذكر اين نكته نيز ضرورت دارد كه اصولگرايان طبق منطق اصولگرايي از كليت دولت جمهوري اسلامي حمايت مي كنند و اگر هم اعتراض و انتقاداتي دارند به برخي عملكردهاي حلقه انحرافي است بنابراين استفاده حلقه انحرافي از تابلوي «دولت» و «حاميان گفتمان انقلاب» حركتي كاملاً متقلبانه است.