۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶

تجلیل ‌از خواهر احمدعزیزی درجشنواره فجر

به پاس پرستاری و مراقبت از احمد عزیزی، از خواهر این شاعر انقلاب در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره شعر فجر تجلیل به عمل می‌آید.
کد خبر : ۵۲۴۸۳

به گزارش صراط به نقل از مهر، در مراسم افتتاحیه جشنواره شعر فجر علاوه بر تجلیل از 5 شاعر، از خواهر احمد عزیزی، شاعر انقلاب نیز تجلیل می‌شود.

رضا حمیدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده وزیر در پیگیری وضعیت درمانی استاد احمد عزیزی، با اعلام این خبر گفت: احمد عزیزی چند سال است که در کما به سر می‌برد و خواهر وی، هر روز در چند نوبت به پرستاری از استاد می‌پردازد. با توجه به این زمان طولانی بستری، روز به روز وضعیت استاد بهتر شده و هنوز کوچک‌ترین اثری از زخم بستر در این شاعر انقلاب دیده نشده است که این امر حاصل پرستاری بسیار خوب وی از احمد عزیزی است.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره شعر فجر با اشاره به اینکه هشیاری عزیزی بین 11 و 12 است، بیان کرد: به محض اینکه هشیاری احمد عزیزی به مرز 15 برسد، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با پزشکان معالج، وی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر از 17 بهمن با برگزاری آیین افتتاحیه در کرمانشاه آغاز و تا اول اسفندماه با برگزاری مراسم اختتامیه در تهران به پایان می‌رسد.