۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲

قتل در ترافیک برفی سوادکوه !

در این درگیری، جوان ۲۱ ساله سوادکوهی ساکن قائمشهر که برای دفاع از دایی خود که راننده یکی از این خودروها بود برخواسته بود قربانی شد.ترافیک محور سوادکوه در روز برفی، قتل یک جوان را رقم زد.به گزارش فارس، به...
کد خبر : ۵۲۶۲۹

در این درگیری، جوان ۲۱ ساله سوادکوهی ساکن قائمشهر که برای دفاع از دایی خود که راننده یکی از این خودروها بود برخواسته بود قربانی شد.
ترافیک محور سوادکوه در روز برفی، قتل یک جوان را رقم زد.

به گزارش صراط به نقل از فارس، به دنبال درگیری رانندگان دو خودرو در پلیس راه سوادکوه جوانی سوادکوهی با ضربات قمه از پای درآمد. عصر روز گذشته به علت بارش سنگین برف در محور سوادکوه و ترافیک بالای این جاده محوری، نزاعی خونین بین سرنشینان دو خودروی در گرفت.

در این درگیری، جوان ۲۱ ساله سوادکوهی ساکن قائمشهر که برای دفاع از دایی خود که راننده یکی از این خودروها بود برخواسته بود قربانی شد.

با وساطت افراد حاضر در صحنه وقوع جرم، درگیری لفظی و زد و خورد پایان یافت و محمد جلال ابراهیمی هنگام سوار شدن بر خودرو دایی خود از پشت مورد حمله قرار گرفت و سه ضربه قمه بر وی وارد شد که با اصابت یک ضربه بر قلب وی، او را از پای در آورد.

با انتقال این جوان به بیمارستان شهدای زیراب و انتقال وی به اتاق عمل، پزشکان بیمارستان مرگ وی را به علت شدت جراحات وارده و خونریزی فراوان، صبح امروز اعلام کردند.

 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
یک لحظه جنون و یک عمر ندامت !