۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶

توضیح ناجا درباره صدور جریمه اشتباهی

رئیس بازرسی نیروی انتظامی گفت: همزمان با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که آن را بررسی و رفع می کنیم.
کد خبر : ۵۳۹۸۱

به گزارش صراط به نقل از مهر، سردار ”محرم مجرد" در حاشیه همایش ملی شایسته سالاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شایسته سالاری یکی از مفاهیم راهبردی و اساسی سازمانها به شمار می آید. شایسته سالاری از مفاهیمی است که آرزوی ملتها است. آحاد جامعه به دنبال افراد توانمند و کاردان برای در دست گرفتن امور هستند تا به اهدافی که ملت ها دنبال می کنند راحتتر برسند.

رییس بازرسی ناجا با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی و تامین شایسته امنیت در جامعه گفت: به طریق مناسب می طلبد که فرماندهان و مدیران و کارشناسان شایسته ای در سازمان جذب شوند و ضمن آموزش بتوانند امنیت را به نحو احسن در جامعه برقرار کنند.

سردار مجرد، صیانت از فضاهای آسیب پذیر کارکنان نیروی انتظامی را از مهمترین فعالیت بازرسی ناجا عنوان کرد و افزود: براساس شاخص‌های آماری به دست آمده از سامانه 197 از سال 84 به بعد رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی افزایش یافته است به جرأت می‌توان گفت که هم اکنون سطح اعتماد مردم نسبت به سازمان افزایش یافته و به صورت هدفمند رفتار پلیس را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی در باره ورود بازرسی ناجا نسبت به اشتباهات رخ داده در جریمه‌های صادر شده رانندگی گفت:وقتی قانون جدیدی در دست اجرا قرار می‌گیرد یقینا اشتباهاتی صورت می گیرد. با همکاری پلیس راهور و حوزه‌های نظارتی ما به دنبال کم کردن سطح آسیب‌ها هستیم.

سردار مجرد تصریح کرد: در همین راستا نقاطی که احتمال آسیب‌پذیری آنها افزایش داشته باشد کلاس‌های آموزشی برگزار تا رفتار پلیس به سطح مطلوب خود برسد. رییس بازرسی ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط پلیس و مردم ارتباطی سازنده است.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.