۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳

تجاوز خاخام یهودی به مدرسه دخترانه

یک روزنامه صهیونیستی از رسوایی جدیدی در جامعه صهیونیستی و تجاوز جنسی خاخام صهیونیست که مدیر یک مدرسه مذهبی در مرکز سرزمین اشغالی بوده است به تمامی دانش‌آموزان دختر خود، پرده برداشت.
کد خبر : ۵۵۱۸۶
به گزارش "صراط"، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "معاریو"، پلیس اسرائیل در حال تحقیق و بازجویی از یک خاخام صهیونیست است که مدیر یک دبیرستان مذهبی در مرکز سرزمین اشغالی بوده و اقدام به آزار و اذیت و تجاوز جنسی به دانش‌آموزان دختر این دبیرستان کرده است.
بر اساس این گزارش قضیه زمانی فاش شد که یک دختر دانش‌آموز این مدرسه شکوائیه‌ای را به پلیس ارائه و اعلام کرد که از سوی مدیر مدرسه خود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
 
                                                                

در این شکوائیه آمده بود که مدیر مدرسه این دانش‌آموز را چندین بار و بدون هیچ دلیلی به دفتر خود فراخوانده و از وی سوال‌های غیراخلاقی کرده و سپس وی را مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار داده است.

بنابر این گزارش به دلیل حساسیت موضوع پلیس این پرونده را به تیم تحقیق ویژه ارجاع داد زیرا این دانش‌آموز اعلام کرده بود تنها دانش‌آموزی نیست که مورد تجاوز جنسی در مدرسه قرار گرفته است.

در حال حاضر تیم تحقیق ویژه پلیس در حال انجام تحقیقات لازم پیش از دستگیری خاخام صهیونیست است.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۵
خبر هایی که انتشارشان به نفع بشر و بشریت و انسان انسانیت حتی اگر در سرزمین های اشغالی توسط جانورانی وحشی و پست و جانی مثل صهیونیسم ها به خاطر ضایع کردنشان باشد ...
ضرر این چنین خبرهایی ده ها برابر سود این خبرهاست ........
اين المنتظر لإقامة الامت والعوج
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان متأسفانه صراط به جرگه سایتهای زردی پیوسته که کارشون پخش اخبارجنسی است
اینجانب ازطریق دادستان این موضوع راپیگیری کرده و میکنم وانشاءالله اینچنین سایتها یاناچار به تغییررویه ویا مواجه باحذفشان می شوند