۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

راهکار جدید برای حل مشکل استقلال

راهکار جدید برای حل مشکل استقلال
وامی که از بانک‌های خصوصی گرفته شده قرار است به حساب طلبکاران واریز شود.
کد خبر : ۶۱۸۹۹۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال که به دلیل عدم مسئولیت پذیری مدیران دوره های گذشته، در چاه بزرگ بدهی های دلاری افتاده است، برای برون رفت از این گرفتاری چاره ای نداشت جز آنکه دست به دامان دولت شود.


فتح اله زاده که با وعده سر و سامان دادن به اوضاع استقلال و پرداخت طلب استراماچونی آمده بود، وقتی دید نه توان درآمدزایی دارد، نه از طریق کمک مردمی می تواند بدهی های خارجی را پرداخت کند؛ از دولت درخواست کمک کرد.

مخبر معاون اول رییس جمهور، با توجه به شرایط حساس استقلال از شرکت همراه اول خواست با این باشگاه همکاری کند. اگر چه همراه اول قول مساعد داد اما آنقدر تعلل کرد تا فرصت از دست برود و استقلال از آسیا حذف شود. حذف از آسیا پایان کار نیست و در صورت عدم پرداخت بدهی های خارجی تبعات بیشتری برای استقلال و فوتبال کشور خواهد داشت؛ لذا مسئولین حل این مشکل را در گرفتن وام بانکی دیدند که با توصیه مسئولین دولتی، این اتفاق رخ خواهد داد.


با توجه به اینکه همواره از پولی که به حساب باشگاه می رود، مبلغ قابل توجهی از آن به صورت شخصی برداشت و یا صرف هزینه هایی به جز پرداخت بدهی های درد سر ساز می شود. اینبار چاره اندیشی شده است تا بدون غیب شدن بخشی از پول، وام صرف مطالبات خارجی شود، پیش از آنکه به خاطر افزایش نرخ دلار،معادل ریالی آن باز هم افزایش یابد و چند برابر شود!


بانک شهر که قرار است وام مورد نظر استقلال را پرداخت کند هیچ پولی به حساب باشگاه واریز نخواهد کرد و کل مبلغ به صورت ارزی به حساب اشخاص واریز می شود.


قرار است با این وام طلب استراماچونی، پادوانی و موسوی پرداخت شود.
از اسماعیل خلیل زاده که مقصر اصلی این پرونده است تا فتحی،مددی،آجرلو و فتح اله زاده هیچکدام اراده ای برای پرداخت این بدهی نداشتند که اگر داشتند اکنون بدهی باشگاه به چنین مبلغ سرسام آوری نمی رسید و نیازی نبود با این مبلغ کلان بی کفایتی مسئولین باشگاه را جبران
کنند.


متاسفانه اکثر افرادی که در این باشگاه به مدیریت رسیدند بیشتر به دنبال منافع و برداشت های شخصی بودند، اما راهکاری که اکنون در نظر گرفته شد مانع از حیف و میل این وام می شود.