۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

پوتین: عملیات نظامی در اوکراین در راس اولویت‌های ماست

پوتین: عملیات نظامی در اوکراین در راس اولویت‌های ماست
رئیس‌جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه عملیات نظامی کشورش در اوکراین در راس اولویت‌های کاری او در طول روز قرار دارد، اطمینان کامل خود را نسبت به دستیابی کشورش به تمام اهداف عملیات نظامی ابراز کرد.
کد خبر : ۶۲۶۶۸۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره زمانی که به پیگیری پیشرفت عملیات نظامی اختصاص می‌دهد، گفت که این "از ابتدای روز کاری تا پایان آن در راس دستور کار او قرار دارد. "

رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد که افزایش سرعت و حجم تولید تسلیحات برای برآورده کردن الزامات عملیات نظامی نباید بر تعهدات اجتماعی در قبال شهروندان تأثیر بگذارد.

وی گفت: ما همیشه به دنبال حمایت مالی هستیم تا سلاح و مهمات با سرعت مناسب و اندازه و کیفیت مناسب تولید شود و در عین حال به تمام تعهدات اجتماعی خود در قبال میهن، مردم و حل مشکلات اجتماعی از جمله بخش بهداشت، ساخت و ساز و راهسازی و آموزش عمل کنیم.

پوتین افزود: "همه چیز باید هماهنگ باشد و تلاش ما برای تقویت توان دفاعی کشور نباید به مهمترین و اساسی‌ترین چیزی که اقتصاد است، آسیب برساند. "

همچنین اسپوتنیک به نقل از کانال تلگرامی "پول پرواگا" نزدیک به بخش رسانه‌ای نهاد ریاست جمهوری بلاروس اعلام کرد که ولادیمیر پوتین و الکساندر لوکاشنکو صبح یکشنبه بار دیگر گفت‌وگوی تلفنی برقرار کردند.

جزئیات این گفتگو منتشر نشده است.

روز شنبه نیز در رابطه با رویداد‌های مربوط به گروه واگنر در روسیه، دو رئیس جمهوری دو بار با یکدیگر صحبت کرده بودند.

برچسب ها: پوتین
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید