۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

مظلومی: مدیران استقلال را به دادگاه می‌کشانم و رحم هم نمی‌کنم

مظلومی: مدیران استقلال را به دادگاه می‌کشانم و رحم هم نمی‌کنم
سرمربی پیشین آبی پوشان اعتقاد داشت از طریق دادگاه قضایی پیگیر طلبش از باشگاه استقلال است.
کد خبر : ۶۲۸۱۰۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل ازخبر ورزشی، چند سال قبل در تیر ماه سال ۱۳۹۲ پرویز مظلومی سرمربی پیشین آبی پوشان در خصوص طلبش از باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه وقتی پول به باشگاه استقلال می‌آید مال دیگران است. مال همان‌هایی که قرارداد‌های میلیاردی می‌بندند نه امثال پرویز مظلومی که ۳۵۰ میلیون قرارداد بسته و ۳۰۰ میلیون آن را هنوز هم طلبکار است.

وی افزود: در این مدت پول زیادی به باشگاه آمد، اما هیچکس مظلومی را ندید. ببینید با کسی که عدد ۴ را برای هواداران استقلال ماندگار کرده، چه برخوردی می‌کنند؟ من که چشم داشتی به پول استقلال نداشتم. از بازیکنان هم کمتر پول گرفتم، اما حالا آقای فتح الله زاده در تلویزیون می‌خندد و می‌گوید ۳۰۰ میلیون به مظلومی بدهکاریم. خب وقتی بدهکارید، چرا پرداخت نمی‌کنید؟

مظلومی ادامه داد: من از لحاظ فوتبالی از طریق کمیته انضباطی اقدام کرده‌ام، اما چون آقایان چک شخصی به من داده‌اند از طریق دادگاه قضایی نیز آن را دنبال خواهم کرد. من مجبورم این کار را بکنم. بهتر از مردم در جریان قرار بگیرند که پرویز مظلومی مجبور به این کار شد. مدیران استقلال را به خاطر این چک‌ها به دادگاه می‌کشانم و به کسی هم رحم نمی‌کنم.

برچسب ها: مظلومی استقلال