۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

اعتراف تلخ هم‌بازی پیشین رونالدو؛ او نمی‌خواهد من به النصر بروم!

اعتراف تلخ هم‌بازی پیشین رونالدو؛ او نمی‌خواهد من به النصر بروم!
هم‌تیمی سابق رونالدو که تبدیل به بازیکن آزاد شده پیشنهاد النصر را رد کرد چون معتقد است که رونالدو او را نمی‌خواهد.
کد خبر : ۶۲۸۴۹۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو نمی‌خواهد هم‌تیمی سابقش در یوونتوس به او در النصر بپیوندد. خوان کوادرادو پس از ترک یوونتوس احتمال انتقال به خاورمیانه را رد کرد. این بازیکن کلمبیایی مدعی شده که رونالدو نمی‌خواهد او به لیگ حرفه‌ای عربستان بپیوندد.

کوادرادو پس از پایان قراردادش با یوونتوس در هفته گذشته بازیکن آزاد شده است. او در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال به عربستان سعودی به AS گفت: «من هنوز اشتیاق دارم و دوست دارم رقابت کنم. اما رونالدو آنجاست و من را نمی‌خواهد! من خیلی آرام هستم و به بهترین چیز‌ها فکر می‌کنم و برای این تصمیمات از خدا کمک می‌خواهم. ایجنتم آندری مارتینس در اروپا بود و به تازگی آمده تا در مورد موقعیت‌های مختلف با من صحبت کند. بدیهی است که گزینه‌هایی روی میز وجود دارد و ما بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام مقصد بهتر است.»

کوادرادو شش سال را در یوونتوس گذراند و در این مدت سه فصل در کنار رونالدو بازی کرد. آن‌ها در طول این مدت، ۹۴ بار در کنار یکدیگر بازی کردند و همچنین دو قهرمانی لیگ و کوپا ایتالیا را به دست آوردند. او پس از رد قرارداد جدید با یوونتوس، علاوه بر عربستان سعودی به باشگاه‌های اروپایی نیز مرتبط شده است. سویا و فنرباغچه در تابستان امسال به جذب این بازیکن ۳۵ ساله مرتبط بوده‌اند.

برچسب ها: رونالدو