۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

اطلاعیه ارشاد گیلان: دولت انقلابی حتی شائبه فساد را هم برنمی‌تابد

اطلاعیه ارشاد گیلان: دولت انقلابی حتی شائبه فساد را هم برنمی‌تابد
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان پیرامون وقایع اخیر، اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: دولت انقلابی حتی شائبه فساد را هم برنمی‌تابد.
کد خبر : ۶۲۹۸۴۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از دیارمیرزا، این؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است.

از ابتدای دولت انقلابی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر مدار اصول ارزش‌های اسلامی و انقلابی که میثاق بین خود و مردم شریف و نجیب ایران بوده حرکت کرده است. یکی از این اصول اصلی، فساد ستیزی از هر نوعی و در هر سطحی است.

به اطلاع همه مردم عزیز و شریف گیلان می‌رساند که اخیراً بلافاصله پس از ایجاد شائبه‌ی خطای مدیر سابق این مجموعه، با دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ویژه وزیر در استان حاضر و تمام ابعاد این موضوع با حضور دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دقت بررسی شد و برای ایجاد فضای مناسب برای تحقیقات بیشتر و انجام بی‌خلل خدمات و فعالیت‌های مستمر فرهنگی هنری، سرپرست جدیدی برای اداره کل تعیین شد.

همه اهالی استان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بدانند که رویه دولت انقلابی این است که حتی شائبه‌ی فساد را هم بر نمی‌تابد و با یقین به اینکه یگانه دستگاه مرجع برای قضاوت نهایی و عادلانه قوه قضاییه است، بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد، پرونده موضوع را که حاوی ابهامات بسیار است، برای بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق به دستگاه محترم قضا ارجاع داده تا با اجرای عدل و انصاف، حقیقت را کشف و قضاوت نهایی را اتخاذ نماید.

در عین حال اجازه نمی‌دهیم شبکه‌های معاند و خارج‌نشین و خناسان و بدخواهان مردم ایران این موضوع شائبه‌دار را دستمایه تضعیف جبهه فرهنگی پرافتخار انقلاب اسلامی نماید.