۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
به زودی؛

بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به زودی ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر : ۶۳۴۲۸۰

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم ساخت واحد‌های مسکونی است که طبق وعده‌های داده شده به زودی بخش عمده‌ای از واحد‌های باقی‌مانده مسکن مهر در شهر‌های جدید به بهره داری خواهد رسید.

یکی از این شهر‌های جدید که نقش مهمی در سرریز جمعیت کلان شهر تهران را دارد، پردیس است که به گفته مسئولان در آینده نزدیک و همزمان با آغاز ماه ربیع الاول شاهد افتتاح تعداد زیادی از واحد‌های مسکن مهر در این شهر خواهیم بود.

خلیل محبت‌خواه سرپرست شرکت عمران پردیس در خصوص افتتاح‌ مسکن مهر در شهر پردیس به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس با تامین تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آماده تحویل است.

سرپرست شرکت عمران پردیس ادامه داد: در برنامه است تا بخش دیگری از واحد‌های مسکن مهر پردیس طی چند هفته آینده  با حضور مقامات مسئول تحویل متقاضیان شود.

محبت‌خواه تصریح کرد: در صدد هستیم تا در پایان سال ۱۴۰۳، تعداد ۶ هزار واحد مسکونی مهر که پیشرفت فیزیکی کمی دارند تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

این مقام مسئول از اجرایی شدن پروژه مصلی در شهر پردیس هم  خبر داد و در خصوص متروی تهران-پردیس نیز گفت: عملیات متروی تهران-پردیس هم به زودی اجرایی می‌شود. هم اکنون این طرح در جلسه استانی مطرح و تصویب شده است که با ارجاع آن به کمیسیون ترافیک و تایید آن کمیسیون، این پروژه به زودی در شهر پردیس آغاز خواهد شد.

برچسب ها: مسکن پردیس