۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

کشته شدن 3 نظامی اسرائیلی دیگر در نبرد با نیروهای مقاومت

کشته شدن 3 نظامی اسرائیلی دیگر در نبرد با نیروهای مقاومت
ارتش رژیم صهیونیستی که طبق اعلام گروه‌های مقاومت فلسطین به صورت قطره‌چکانی آمار تلفات خود را اعلام می‌کند، خبر داد 3 نظامی دیگر خود را در نبرد زمینی در غزه از دست داده است.
کد خبر : ۶۴۲۰۱۲

به گزارش صراط به نقل از فارس، رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (سه‌شنبه)، اسامی ۳ نظامی دیگر را که در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین کشته شده‌اند، منتشر کردند.

براساس گزارش‌ها، کشته شدن گروهبان «یاکیر یدیدیا شینکولیفسکی» از نیروهای گردان ۵۳ فرماندهی ۱۸۸ باراک، سروان «ایتان قیش» افسر واحد خودروهای زرهی گردان ۵۳ از فرماندهی ۱۸۸ باراک و گروهبان «توفال یعقوب تسینانی از نیروهای گردان ۵۳ فرماندهی ۱۸۸ باراک در نبرد زمینی در غزه تایید شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های متعدد تاکید کرده‌اند که آمار اعلام‌شده از سوی ارتش رژیم اسرائیل واقعی نیست و دشمن تلفات خود را پنهان می‌کند.

«کتائب القسام» شاخه نظامی حماس در همین ارتباط اخیرا اعلام کرد بعد از بمب‌گذاری چادرهای حدودا ۶۰ نظامی اسرائیلی تعداد زیادی از آن‌ها را از پا درآورده است؛ اما با این حال، ارتش رژیم صهیونیستی روز بعد تنها از کشته شدن تعداد محدودی از نظامیان خود خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون کشته شدن حدود ۸۰ نظامی خود را بعد از آغاز نبرد زمینی در نوار غزه تایید کرده است.

پایان پیام/