۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

کشته شدن ۱۱ کوماندوی اسرائیلی در شمال غزه

کشته شدن ۱۱ کوماندوی اسرائیلی در شمال غزه
نیرو‌های شاخه نظامی جنبش حماس که این روز‌ها در حال گرفتن تلفات زیادی از نظامیان اسرائیلی هستند، امشب نیز ۱۱ کوماندو را در شمال غزه به کام مرگ کشاندند.
کد خبر : ۶۴۳۶۹۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) با یک گروه از کوماندو‌های رژیم صهیونیستی در منطقه التوأم در شمال شهر غزه درگیر شدند که در پی آن، ۱۱ نظامی صهیونیست کشته شدند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که نیرو‌های القسام همچنین یک گروه از نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المغرافه» واقع در نوار غزه هدف قرار دادند.

این حمله با خمپاره‌های ضد نفر صورت گرفت و پس از آن، نیرو‌های القسام با نظامیان صهیونیست درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن این نظامیان منجر شد.

در شرایطی که رسانه‌های اسرائیلی طی هفته‌های جاری بار‌ها در آمار اعلامی ارتش درباره تلفات این رژیم در جنگ غزه تشکیک وارد کرده‌اند، تل‌آویو روز پنجشنبه (امروز) آمار جدیدی درباره تلفات خود ارائه داد.

بنا بر اعلام ارتش اسرائیل شمار تلفات این رژیم از ابتدای جنگ علیه غزه به ۴۶۹ نظامی افزایش یافته است. به گفته ارتش، همچنین هشت نظامی اسرائیلی به شدت زخمی شدند.

ارتش اسرائیل روز گذشته اعلام کرده بود که ۱۳۹ نظامی این رژیم از ابتدای آغاز جنگ زمینی در غزه به دست رزمندگان مقاومت کشته شده‌اند؛ گروه‌های مقاومت در غزه آمار واقعی را بسیار بیشتر از این می‌دانند.