۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
یک خبر مبهم برای دستاورد سازی

چرا رئیس شورای اطلاع رسانی دولت جسارت شفافیت ندارد؟!

چرا رئیس شورای اطلاع رسانی دولت جسارت شفافیت ندارد؟!
اینکه عالی‌ترین مقام دولت در حوزه اطلاع رسانی در شبکه اجتماعی ایکس به رسانه‌ای کردن موضوع اقدام نموده و حتی جسارت بردن نام آن معاون وزیر یا مسئولیت دقیق وی و یا حتی نام وزارتخانه مورد اشاره را ندارد در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.
کد خبر : ۶۴۵۷۴۸

سرویس سیاسی- سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توئیتی گُنگ و به سبک اکانت‌های فیک و پروژه‌ای مدعی شده که یک معاون وزیر به دستور رئیس جمهور برکنار شده است!

به گزارش پایگاه خبری صراط، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "در پی گزارش رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در جلسه هیات دولت مبنی بر کارسازی معاون یکی از وزارتخانه‌ها برای استخدام چند نفر خارج از سازوکار قانونی، رئیس جمهور دستور برکناری آن معاون وزیر را صادر کرد"

ذرذرررر

صرف نظر از اینکه رئیس سازمان امور استخدامی خودش با شائبه‌های فراوان بر این مسئولیت تکیه زده و طبق حکم قضایی باید پیش از این برکنار می‌شد، اینکه عالی‌ترین مقام دولت در حوزه اطلاع رسانی در شبکه اجتماعی ایکس به رسانه‌ای کردن موضوع اقدام نموده و حتی جسارت بردن نام آن معاون وزیر یا مسئولیت دقیق وی و یا حتی نام وزارتخانه مورد اشاره را ندارد در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

سبک اقدام خلجی به شیوه‌ای است که گویا قصد داشته تا با این توئیت پالسی به وزیر مربوطه دهد تا توافقات نانوشته و مبهم را عملی کند!

بد نیست مدیران اطراف رئیس جمهور، برای مطرح کردن نام رئیسی و اقدامات وی، از دستاورد‌های بزرگتری سخن به میان آورده و حتی المقدور به صورت شفاف و بی پرده با مردم سخن بگویند.

انتشار یک توئیت با کد‌های درون سازمانی و، اما و اگر و غیر مستند، تنها بر فرضیه ناتوانی تیم اطلاع رسانی دولت پیرامون دستاورد سازی‌های مجازی، می‌افزاید.