۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

قالی باف: برخی شایعه می‌کنند که قالی باف نمی‌خواهد فلان کار را انجام دهد؛ در حالی که من محکم هم از طرح صیانت دفاع کردم

قالی باف: برخی شایعه می‌کنند که قالی باف نمی‌خواهد فلان کار را انجام دهد؛ در حالی که من محکم هم از طرح صیانت دفاع کردم
محمدباقر قالی باف یادآور شد: برخی گفتند شما اگر عفاف و حجاب برایتان مهم بود دوفوریتی بودن آن را تصویب می‌کردید در حالی که نظر ما این بود که چنین موضوعی که جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد و مهم است نمی‌توان سرسری برخورد کرد. پس با تأمل آن را بررسی و پیگیری کردیم.
کد خبر : ۶۴۷۸۷۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، محمدباقر قالی باف در نشست داوطلبان نمایندگی تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد،  در بخشهایی از اظهاراتش به لایحه حجاب و طرح صیانت اشاره کرد.

وی یادآور شد: برخی گفتند شما اگر عفاف و حجاب برایتان مهم بود دوفوریتی بودن آن را تصویب می‌کردید در حالی که نظر ما این بود که چنین موضوعی که جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد و مهم است نمی‌توان سرسری برخورد کرد. پس با تأمل آن را بررسی و پیگیری کردیم.
 
قالی باف گفت: برخی شایعه می‌کنند که قالی باف نمی‌خواهد فلان کار را انجام دهد. در حالی که من در مورد طرح صیانت یک رشته توئیت زدم و محکم هم از طرح صیانت دفاع کردم. کسانی که می‌گویند لاپوشانی می‌کنیم حرف نادرستی می‌زنند، ما بچه انقلاب هستیم و لاپوشانی نداریم. آیا آنان که چنین می‌گویند خودشان یک توئیت درباره طرح صیانت در آن ایام زدند؟
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال که لاپوشانی نداریم اما حرف هم داریم و می‌گوییم اگر پلتفرمهایی باید به دلیل بحث‌های امنیتی بسته شود به عنوان دلسوز انقلاب یک نگاهی بکنیم که بعد ۱۵ تا ۱۶ ماه آیا امروز در پلتفرم‌های ما آن فرهنگ ایرانی و اسلامی که مدنظر بود ترویج شده است؟
 
قالی باف تصریح کرد: وای به حال من که به‌عنوان یک رزمنده که برای احکام دین خدا جانمان را هم می‌دهیم، لحظه‌ای در اجرای آن احکام الهی تردید کنیم، یعنی برای یک رأی، دین‌فروشی کنیم؟