۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

تجربه یک سفر نوروزی منحصر به فرد با بوکینگ

تجربه یک سفر نوروزی منحصر به فرد با بوکینگ
کد خبر : ۶۴۸۷۸۶

یکی از مناسب ترین و خاطره انگیزترین زمان ها برای مسافرت، تعطیلات عید نوروز است. افراد، فارغ از کار، فعالیت و مشغله های همیشگی، در این روزها زمانی را برای سفر و گشت و گذار به نقاط مختلف ایران یا خارج از ایران پیدا می کنند. حال و هوای بهاری در یک جمع خانوادگی یا دوستانه به این سفر رنگ و لعابی تکرار نشدنی خواهد بخشید.

کلیه گردشگران ترجیح می دهند تعطیلات خود را به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن سپری کنند. به همین دلیل معمولا جایی را به عنوان مقصد سفر خود برگزینند که هم از آب و هوای مطلوبی برخوردار باشد و هم دارای اماکن و نقاط دیدنی، تفریحی و تاریخی باشد. به همین دلیل اغلب با این سوال مواجه هستند که تعطیلات عید نوروز را کجا بریم؟ ما قصد داریم در بوکینگ شما را با خود همراه ساخته و یک سفر تکرار نشدنی، به یاد ماندنی و خوش قیمت را برایتان به تصویر بکشیم.

سفر نوروزی به نقاط مختلف ایران

در ایام عید و تعطیلات عید نوروز هر نقطه از خاک ایران با زیبایی و جذابیت خود مسافران را به سمت خود جذب می کند. گویا هر خطه از این خاک به نوعی برای میزبانی از مسافران نوروزی خود را آرایش و خوش نقش و نگار نموده است. از شهر های جنوبی بوشهر، اهواز، بندر عباس، بندر چابهار و جزایر قشم و کیش گرفته تا شمال کشور با طبیعت مست کننده خود و خطه همیشه سبز خود. از شهر ابرهای پنبه ای ماسال، سرزمین چای لاهیجان، بهشت سر به فلک کشیده جواهر ده، بهشت کوچک پلکانی ماسوله، سرزمین کلوچه های خاطره انگیز فومن، نگین سرسبز اشکورات گرفته تا گلستان و جنگل های سر به فلک کشیده اش.

شاید بخواهید در تعطیلات عید نوروز، گذری در مرکز ایران و اصفهان و آثار تاریخی و هنری بی نظیرش داشته باشید یا به یزد و بادگیرهایی که بویی از خاطرات گذشته در فضا می پراکنند، سری بزنید. مقصد خیلی از گردشگران، تهرانی است که خلوت تر از همیشه زیبایی های تاریخی و طبیعی خود را به رخ مسافران می کشد. گروهی نیز به مهمانی شیرازی دعوتند که با عطر بهار نارنج به میزبانی آنها نشسته است. اینها همه قطره ای از جذابیت بی انتهای ایران و شهرهای زیبای آن هستند. آیا انتخاب مقصد سفر از بین این همه زیبایی کار ساده ای خواهد بود؟ آیا می توان از این همه شهر و روستا با زیبایی چشم نواز گذشت؟

برنامه ریزی سفر نوروزی خود را به بوکینگ بسپارید

برخی از گردشگران ترجیح می دهند برنامه ریز سفر تعطیلات عید نوروز خود باشند. بار سفر این مسافران در اواخر سرمای زمستان بسته شده و برنامه حرکت، شهر مقصد و محل اقامت آنها از قبل انتخاب شده اند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای استفاده بهینه از زمان، ترجیح می دهید برنامه سفر نوروزی خود را به کاردان و راه بلد می سپارند، بوکینگ را راهنمای، همراه و همسفر خود بدانید. با بوکینگ، یک گردش نوروزی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد. سفری با طعم خوش که یاد آن تا همیشه در ذهن و خاطر شما به یادگار خواهد ماند. برای تعطیلات عید نوروز شما و همسفری های شما بهترین برنامه سفر را چیده ایم. ما همگام با خواسته و سلیقه، میزان بودجه و مدت زمانی که برای سفر خود در نظر گرفته اید، گردشی خیال انگیز برنامه ریزی کرده ایم.