۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
بیژن نوباوه خطاب به حداد عادل و قالیباف:

تنومندی و مال‌هایتان از کجا آمده که شما درخت تنومند شدید و دیگران پاجوش؟

تنومندی و مال‌هایتان از کجا آمده که شما درخت تنومند شدید و دیگران پاجوش؟
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حدادعادل گفت: آقایان حداد و قالیباف باید بیایند و بگویند تنومندی و بالندگی و مال‌ها از کجا آمده که امروز شده‌اند درخت تنومند و دیگران را پاجوش آن درخت می‌دانند.
کد خبر : ۶۴۹۹۴۹

به گزارش صراط به نقل از ایسنا، بیژن نوباوه در گفتگویی در واکنش به اظهارات اخیر غلامعلی حداد عادل اظهار کرد: اظهارات آقای دکتر حداد که از سابقون انقلاب هستند و حق زیادی بر گردن انقلاب دارند اظهارات چندان شایسته‌ای درباره نیرو‌های مسلمان و رقابت‌های انتخاباتی نبود. هرچند که باید سوال کرد که نقش خود آقای حداد در انتخابات چیست؟ به چه دلیلی ایشان شورای ائتلافی را درست کردند و حتی معلوم نیست که نقش ایشان در این شورا چیست؟ افرادی را که در آن جای دادند چقدر صلاحیت حضور در مجلس را دارند؟

وی افزود: جای تأسف دارد که آقای حداد گفته است درخت تنومند چنار یا سروی خیلی بزرگ شده که شاید منظور خودشان بودند و پاجوش هم این درخت زده یعنی در اطرافش جریانات دیگری رشد کردند. اگر ایشان منظورشان جریانات اسلامی است که این به حق است، ولی اگر این درختان منظور جریاناتی است که امروز به جان انقلاب افتاده و خون مردم را می‌مکند، موضوع چیز دیگری است. کسانی که زمین‌های چند هزار متری را از جا‌های مختلف گرفته و ساخته‌اند و به نام امام رضا (ع) مدرسه مهر را ساخته‌اند یا در سعادت‌آباد و خیابان فرشته چندین هزار متر زمین گرفته‌اند اساسا مشکل انقلاب همین افراد هستند که پایشان در خون شهیدان فرورفته و از انقلاب سوءاستفاده می‌کنند.

نوباوه ادامه داد: این‌ها در برابر آحاد ملت و خانواده شهدایی هستند که فرزندانشان قطعه قطعه می‌شوند تا اسلام باقی بماند. آقای حداد و دیگران و قالیباف باید بیایند و بگویند این تنومندی و بالندگی و مال‌ها از کجا آمده که امروز شده‌اند درخت تنومند و دیگران را پاجوش آن درخت می‌دانند. ما صلاح می‌دانیم حتی پاجوش این درختان نباشیم و در برابر این رفتار‌ها علفزار هم نیستیم ما به همراه خانواده شهدا و رزمندگانی هستیم که جانشان را گذاشته اند و تا پای جان هم کنارشان هستیم.

وی درباره تعدد لیست‌های انتخاباتی هم گفت: زور جریان‌های مختلف و رقابت‌هایشان در انتخابات خیلی خوب است. ولی این‌که جریانات از تفکری نشات بگیرد و یکدیگر را متهم کنند و بر مردم مسلط شوند و با هزینه‌هایی رای مردم را به انحراف ببرند خطای بزرگی است. برخی به اسم اسلام انقلابی جریان‌هایی را ایجاد کرده‌اند که فسادشان زبانزد است و باید جواب مردم را بدهند. تعدد لیست‌ها کمکی به جریان انتخابات نکرد و شاید اگر افراد خودشان هم وارد انتخابات می‌شدند مردم در هر صورت براساس شناخت انتخاب می‌کنند. مردم با توجه به افشاگری‌هایی که در مورد برخی فساد‌ها صورت گرفته است حتما لیستی رای نخواهند داد.

انتهای پیام/