۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

انتقاد انتظامي از بی توجهی به بانوان

انتظامي بازيگر سينما و تئاتر با ابراز گلايه از عدم توجه مسئولان به بانوان پيشكسوت اظهار داشت: توجه مسئولان به بانوان پيشكسوت و همچنين برپايي بزرگداشت براي آنان نشان از اهميت آن ها مي‌دهد.
کد خبر : ۷۰۶۷۸
عزت‌الله انتظامي بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بايد مسئولان نگاه ويژه‌اي به هنرمندان پيشكسوت ما داشته باشند. زنان هنرمندي هستند كه در شرايط بسيار سختي زندگي مي‌كنند درخواستم از مسئولان اين است كه شرايط مناسبي را براي آنان فراهم و از آنان قدرداني كنند.

آقاي بازيگر سينماي ايران، ضمن ابراز گلايه‌ از عدم حضور بانوان در بزرگداشت ها گفت:‌ بيشتر براي هنرمندان مرد مراسم نكوداشت و بزرگداشت برگزار مي‌شود و به هيچ وجه رسم خوشايندي نيست كه خانم‌ها در اين مراسم‌ها حضور نداشته باشند.

انتظامي به زنده‌ياد "منصوره حسيني " نقاش پيشكسوت اشاره كرد و گفت:‌ زنده ياد "منصوره حسيني" نقاش پيشكسوت ما بود كه مدتها به تنهايي در منزلش زندگي مي‌كرد و هيچگاه صحبتي در خصوص آن نشده بود چقدر خوب مي‌شد قبل از اين كه براي هنرمندان پيشكوست ما مشكل پيش آيد آن ها را شاد كنيم.

وي اظهار داشت:‌ برگزاري مراسم براي هنرمندان پيشكسوت نشان از توجه و اهميت به آن ها است و خوشحالي مضاعفي براي آن ها بوجود مي‌آورد حركت بسيار مناسب و پسنديده‌اي است.

انتظامي همچنين به برنامه‌اي به نام چهره‌هاي ماندگاري كه ساليان پيش از تلويزيون پخش مي‌شد اشاره كرد و افزود: ساليان پيش برنامه‌اي به نام چهره‌هاي ماندگار از تلويزيون پخش مي‌شد كه خود من نيز در سال سوم پخش اين برنامه چهره ماندگار شدم.