۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱
همراه با صراط در المپیک 2012 لندن - 8

روز بد قایقرانان ایران در المپیک

ملی‌پوش روئینگ ایران در المپیک لندن گفت: هنوز برای صعود به مرحله یک‌چهارم شانس دارم.
کد خبر : ۷۳۱۴۲

صراط - محسن شادی در گفت‌وگویی درباره مسابقات امروزش در المپیک لندن گفت: مسابقه زیاد خوب نبود اما امیدوارم فردا بتوانم نتیجه بهتری کسب کنم. فردا نیز مسابقه داریم و هنوز شانس صعود به مرحله بعد برای من وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی صراط، وی در پاسخ به این سوال که چرا نتوانست رکوردی که برای کسب سهمیه کسب کرده بود تکرار کند، اظهار داشت: شرایط در المپیک فرق می‌کند و وضعیت آب‌ و هوا نیز موثر است. حریفان با آمادگی در مسابقات شرکت کردند.

شادی در با بیان اینکه از حریفانش تا حدودی در جدول بازنده‌ها شناخت دارد، تصریح کرد: امروز مرحله مقدماتی برگزار شد و اگر مقامی کمتر از سومی هم کسب می‌کردم تفاوتی نداشت اما تمام تلاشم را به کار می‌گیریم تا فردا نتیجه بهتری کسب کنم.

شادی امروز در مرحله مقدماتی از بین 6 ورزشکار ششم شد.

عباسی به ششم قناعت کرد

همچنین در مسابقات روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن در بخش بانوان سولماز عباسی در کنار حریفانی از لیتوانی، آرژانتین، برزیل، نیوزلند و ایرلند به رقابت پرداخت و با زمان 8 دقیقه و 17 ثانیه و 46 صدم ثانیه آخر شد.

پاروزنان تیم‌های نیوزلند، لیتوانی و ایرلند اول تا سوم شدند.

وی باید فردا در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم تلاش کند.پیش از این شادی در گروه خود ششم و آخر شده بود.این مرحله فردا در دو گروه 4 تیمی از ساعت 13:50 به وقت تهران آغاز می‌شود و عباسی در گروه دوم حریفانی از میانمار، الساوادور و تونس را پیش‌رو دارد.

قایقران چینی در مرحله مقدماتی با زمان 7 دقیقه و 21 ثانیه و 49 صدم ثانیه بهترین عملکرد را در بین شرکت‌کنندگان در این ماده داشت.

دو ورزشکار شانس صعود به یک‌چهارم را دارند

افشین فرزام مربی تیم روئینگ ایران در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن در خصوص عملکرد هر دو ورزشکار گفت: شادی امروز آن عملکردی که باید داشته باشد را نداشت و بیشتر انرژی خود را برای فردا گذاشته است. عباسی نیز با توجه به اینکه در گروه سختی قرار گرفته بود رقابت خوبی داشت.

وی ادامه داد: هر دو ورزشکار شانس حضور به مرحله یک چهارم را دارند و اگر از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشند می‌توانند صعود کنند.

هر دو ورزشکار باید در گروه بازنده‌ها فردا مقابل حریفان رقابت کنند.


آخرین نتایج کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اخبار و حاشیه های المپیک را در صفحه ورزشی صراط بخوانید .

نظرات بینندگان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
جالبه . میگه حریف ها با آمادگی شرکت کردند. بیچاره بچه های ما از بس کم براشون هزینه شد نتونستن با آمادگی شرکت کنند...