۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷

بدون سلاح‌های آمریکا به ایران حمله کنید

دبکا فایل، پایگاه نزدیک به منابع نظامی رژیم صهیونیستی در گزارشی پیام دولت اوباما به رژیم تل‌آویو را چنین ارزیابی کرده است: «به خودتان مربوط است! ببینید چگونه می‌توانید بدون سلاح‌های ویژه آمریکا و پشتیبانی نظامی آن از جمله سپر موشکی در برابر ضدحمله‌های ایران، سرکشی کرده و تصمیم به عملیات نظامی علیه ایران بگیرید.»
کد خبر : ۷۷۳۱۳
به گزارش صراط ، پس از اعلام نظر مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر همدست نشدن ایالات متحده در حمله اسرائیل به ایران، اکنون دبکافایل مطالبی جدید را در این خصوص افشا کرده است.

دبکا فایل، پایگاه نزدیک به منابع نظامی رژیم صهیونیستی در گزارشی پیام دولت اوباما به رژیم تل‌آویو را چنین ارزیابی کرده است: «به خودتان مربوط است! ببینید چگونه می‌توانید بدون سلاح‌های ویژه آمریکا و پشتیبانی نظامی آن از جمله سپر موشکی در برابر ضدحمله‌های ایران، سرکشی کرده و تصمیم به عملیات نظامی علیه ایران بگیرید.»
 
دبکافایل همچنین فاش کرده است که ایالات متحده تعداد نیروهای خود را برای شرکت در یک تمرین نظامی مشترک با ارتش صهیونیستی از 5 هزار نفر به 1200 تا 1500 نفر کاهش داده است. همچنین سیستم‌های دفاع موشکی در این مانور نیز از نظر تعداد و قابلیت کاهش یافته‌اند. تایم فاش کرده که موشک‌های پاتریوت بدون نیروهای کارشناس به این مانور فرستاده می‌شوند و به جای دو کشتی ضدموشک بالستیک، تنها یک کشتی به مانور اعزام می‌شود.
 


منابع نظامی دبکافایل می‌گویند که دولت اوباما اسرائیل را در یک حالت هشدار سخت قرار داده، مبنی بر اینکه در صورت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران با هدف انقطاع این برنامه یا به تاخیر افکندن آن، از حمایت موشکی ایالات متحده برخوردار نخواهد بود و نتانیاهو خود باید به تنهایی مسوولیت این حمله را بپذیرد.  
 
دبکافایل مدعی شده که اوباما اولین رئیس‌جمهور آمریکاست که علی رغم اعلام تعهد به امنیت اسرائیل، جلوی طوفان اسرائیل در برابر یک تهدید را می‌گیرد و سپس ادعا کرده که اوباما با این کار موقعیت خود در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا را به خطر انداخته است. میت رامنی، رقیب اوباما گفته است که اوباما متحدان آمریکا نظیر اسرائیل را زیر اتوبوس افکنده است.
 
دبکافایل همچنین باراک اوباما را تهدید کرده است که در حال محروم کردن خود از آرای یهودیان آمریکاست. دولت اوباما به دان شاپیرو، سفیر خود در اسرائیل [فلسطین اشغالی] گفته است با اسرائیل چون یک طاعون رفتار کند و به سران آن اطلاع دهد که صبر دولت آمریکا از تهدیدات ضدایرانی اسرائیل به سر آمده است.
 
دبکافایل سعی کرده رفتار دولت اوباما را به یک معامله پنهانی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نسبت دهد که طی آن روسیه از دادن سلاح به ایران و سوریه دست می‌کشد و در عوض آمریکا نیز از دادن تجهیزات پیشرفته نظامی به اسرائیل پرهیز می‌کند.
 
به ادعای دبکا، روسیه و آمریکا با این کار می‌خواهند توان نظامی اسرائیل، ایران و سوریه را به طور همزمان پایین آورند. رئیس‌جمهور روسیه در این مسیر یک گام دیگر هم برداشت و کشتی‌های جنگی خود را از بندر طرطوس سوریه خارج کرد. در عوض از آمریکا خواسته تا هر چه می‌تواند بر اسرائیل برای دست نزدن به حمله علیه ایران فشار آورد.
 
دبکا در این گزارش موارد و ادعاهای دیگری را نیز مطرح کرده از جمله به اشتباهات تاکتیکی دولت نتانیاهو هم پرداخته است. اما به هرحال و فارغ از تحلیل‌های دبکا، رژیم اسرائیل می‌داند که بدون کمک آمریکا قادر به درافتادن با هیچ یک از کشورهای منطقه نیست و توان مقابله با ضربات تلافی‌جویانه را ندارد.
 
صهیونیست‌ها بقای 60 ساله خود را مدیون دفاع بی قید و شرط واشنگتن از آنها در جنگ‌های متعدد با اعراب هستند و تنها در جنگ 1956 که مجبور به عقب‌نشینی شدند، ایالات متحده از آنها حمایت قاطع نکرد.
 
حتی سران تل‌آویو هم می‌دانند که تهدیدات اسرائیل علیه ایران تنها یک بلوف است اما این بلوف اکنون حتی حوصله واشنگتن را هم سر برده است.