۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲

روز پرکار کاروان دلوار

ورزشکاران ایران فردا و در روز هفتم بازی های پارالمپیک لندن در رشته های فوتبال هفت نفره، تیر و کمان، دوومیدانی، دوچرخه سواری و وزنه برداری با حریفان خود رقابت می‎کنند.
کد خبر : ۷۷۶۸۶

" صراط ورزشی " - فوتبال هفت نفره تنها رشته تیمی است که در روز هفتم بازی‌های پارالمپیک ورزشکاران ایران در آن شرکت خواهند داشت. در چارچوب این روز از بازی‏ها که فردا چهارشنبه برگزار می‏شود، تیم فوتبال هفت نفره ایران به مصاف یکی از مدعیان اصلی این رقابت‎ها یعنی روسیه می‎رود.

تیم فوتبال هفت نفره ایران در حالی این دیدار را برگزار می‎کند که طی دو دیدار گذشته خود موفق به شکست هلند و آرژانتین شد. کاروان ورزش ایران رقابت‎های خود در روز هفتم بازی‎های پارالمپیک را در این رشته آغاز می‎کند سپس از سایر رشته‌ها پیگیری خواهد کرد.

در چارچوب رقابت‎های روز هفتم بازی‎های پارالمپیک کمانداران ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎های تیمی مردان و زنان به ترتیب به مصاف جمهوری چک و کره جنوبی می‎روند. دوومیدانی در این روز از بازی‎ها روز شلوغی خواهد داشت چون نمایندگان ایران در مسابقات پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه رقابت‎های خود را فردا برگزار می‎کنند.

مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل هم فردا با حضور تک نماینده ایران برگزار می‎شود. در رقابت‎های وزنه برداری دو نماینده ایران رقابت‎های خود را در اوزان 100- و 100 کیلوگرم برگزار می‎کنند. برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هفتم از چهاردهمین دوره بازی‎های پارالمپیک به شرح زیر است:

چهارشنبه 15 شهریورماه
فوتبال هفت نفره:
* ایران - روسیه (ساعت 12:30)

تیر و کمان:
مرحله یک چهارم ریکرو تیمی زنان: ایران - جمهوری چک (ساعت 13:30)
مرحله یک چهارم ریکرو تیمی مردان: ایران - کره جنوبی (ساعت 14:30)

دوومیدانی:
* پرتاب دیسک مردان F54/55/56: علی محمد یاری (ساعت 13:38)
* پرتاب وزنه مردان F37/38: جواد حردانی (ساعت 14:40)
* پرتاب نیزه مردان F12/13: سجاد نیک پرست (ساعت 23:10)
* پرتاب نیزه مردان F12/13: سید عرفان حسینی (ساعت 23:10)
* پرتاب وزنه بانوان F12/11: هاجر تکتاز (ساعت 22:50)

دوچرخه سواری:
* تایم تریل C4: بهمن گلبارنژاد (ساعت 14)

وزنه برداری:
* دسته 100- کیلوگرم: علی صادق زاده (ساعت 15:30)
دسته 100 کیلوگرم: سیامند رحماند (ساعت 21:30)