۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷

تشریح عملکرد ۶ ماهه دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد دماوند به تشریح عملکرد شش ماهه گذشته خود پرداخت.
کد خبر : ۷۸۳۱۵

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد دماوند به عملکرد شش ماهه گذشته خود اشاره کرد و گفت: در شش ماه گذشته، پنج آزمون سراسری با موفقیت در دانشگاه آزاد برگزار شد و هزاران نفر نیز در این مدت از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 100 هزار مربع ساختمان‌سازی طی شش ماه گذشته به اتمام رسیده است، خاطر نشان کرد: در طی این مدت برای 1500 رشته بدون مجوز، مجوز اخذ شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای گسترش دانشگاه آزاد و شورای جذب هیئت علمی در طی این مدت، گفت: در طی این مدت 300 عضو هیئت علمی جدید جذب، 200 دانشجو بورسیه و پردیس‌های علوم تحقیقات قانونی و ساماندهی شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تخصیص وام شهریه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، خاطر نشان کرد: تمرکز‌زدایی در مدیریت دانشگاه آغاز شد و بسیاری از مدیران و روسای مناطق ابقا و برخی نیز تغییر کرده‌اند.

دانشجو با بیان اینکه برای اولین بار آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته به صورت آزمایشی برگزار شد، تصریح کرد: ظرف این مدت کمیته مشاوران تشکیل و به سمت برقراری عدالت در پرداخت حقوق حرکت کردیم.

وی با اشاره به ایجاد منابع مالی جدید، گفت: موضوع ایجاد منابع مالی در حال بررسی است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه روزگار دگرباره می‌گذرد تا ما را در بوته آزمایش قرار دهد، اظهار کرد: آنکه بهشت و دوزخ را در پیش روی خود نبیند، آسوده نشیند، بنابراین ما نباید راه سستی را برگزینیم.

دانشجو خطاب به دانشگاهیان گفت: برای توسعه علم و دانش و دوری جامعه از جهل و نادانی پا به عرصه دانش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی نهاده‌ایم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ما در آرزوی مقام و پول نبوده‌ایم، گفت: خوش‌‌منشی ما، تشکر از مسئولین گذشته، اصلاح برخی اشتباهات گذشته و حفظ آبروی گذشتگان از دین‌باوری ماست.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به هم وابستگی داشته باشیم و از جدایی بترسیم، اظهار کرد: خود و مسئولان گذشته را به بازگشت به حق توصیه می‌کنم.

نظرات بینندگان
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
مخالفم