۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

راز سرقت كيسه طلا فاش شد/ وحشت در هواپیمای تهران‌ـ تبریز/ پرواز خودروي سواري در بزرگراه همت + عكس

روزانه حوادث بسیاری پیرامون ما اتفاق می افتد . از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . از اینرو ، تنها جهت مطالعه وقایع صورت گرفته برای زندگی بهتر و عبرت آموزی از این حوادث بخشی از اخبار حوادث جراید را از نظرتان می گذرانیم.
کد خبر : ۸۳۸۶۷
"صراط" - روزانه حوادث بسیاری پیرامون ما اتفاق می افتد . از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . از اینرو ، تنها جهت مطالعه وقایع صورت گرفته برای زندگی بهتر و عبرت آموزی از این حوادث بخشی از اخبار حوادث جراید را از نظرتان می گذرانیم.
 

راز سرقت كيسه طلا فاش شد

 شامگاه بيستم مهر امسال، زني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و خبرداد كه شوهرش طلا و مدارك مسروقه‌اي را به خانه‌شان در يك مجتمع مسكوني در خيابان آرامش در شمال تهران آورده است.

در پي اين تماس، ماموران انتظامي كلانتري 103 گاندي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و به تحقيق از زن جوان پرداختند.
 
زن، شوهر سارقش را لو داد
 
زن جوان به پليس گفت: من و شوهرم سرايدار مجتمع هستيم. هنگام جمع‌آوري و نظافت وسايل خانه متوجه شدم، شوهرم يك كيسه حاوي طلا را در كمد پنهان كرده است. با ديدن طلاها، از شوهرم موضوع را پرسيدم كه وي به جاي پاسخ دادن به من، فحاشي كرد و كتكم زد و با برداشتن كيسه طلا از خانه بيرون رفت. با اطلاعات به دست آمده از اين زن، ماموران محل مجتمع را تحت نظر گرفتند تا اين كه چند ساعت بعد شوهر وي را كه قصد داشت وارد مجتمع شود، شناسايي و دستگير كردند. با انتقال مرد سرايدار به كلانتري 103 گاندي، تحقيق از وي آغاز شد.

انكار مرد سرايدار

متهم در بازجويي مقدماتي ادعا كرد به دليل اين كه همسرش را كتك زده، او با گفتن حرف‌هاي دروغ قصد دارد از وي انتقام بگيرد.

در مرحله بعدي، وقتي ماموران مرد سرايدار را در مواجهه با همسرش قرار دادند، وي اعتراف كرد گفته‌هاي همسرش صحت دارد و وي يك كيسه طلا را از خانه‌اي در تهران دزديده است.

متهم با اشاره به نحوه سرقت گفت: علاوه بر سرايداري به عنوان نظافتچي در خانه‌هاي مردم نيز كار مي‌كردم. يك ماه پيش براي نظافت به خانه زوجي در قيطريه تهران رفتم. هنگام نظافت آنجا متوجه شدم زن صاحبخانه طلا و جواهر بسياري در خانه‌اش نگهداري مي‌كند و اكنون به سفر رفته و خانه را به اقوامش سپرده است.

متهم اضافه كرد: همان روز از غفلت خواهر صاحبخانه استفاده كردم و كيسه طلاها و تعدادي مدارك متعلق به صاحبخانه را كه در كمد بود، دزديدم. در اين مدت طلاها را در خانه پنهان كرده بودم و به دنبال فرصتي براي يافتن مشتري و فروش آنها بودم كه دستگير شدم. اكنون طلاها را در يك كارتن گذاشته و در انباري خانه همسايه‌مان كه كليد آن را در اختيار دارم، پنهان كرده‌ام. در پي اظهارات متهم و بازرسي از انباري، كيسه حاوي يك كيلو طلاي مسروقه كشف و ضبط شد.

با كشف اموال دزدي، ماموران كلانتري 103 گاندي با خانه شاكي تماس گرفتند و معلوم شد، آنها هنوز از مسافرت بازنگشته‌اند و يكي از نزديكان صاحبخانه كه روز گذشته براي آب دادن به گلدان‌هاي خانه رفته بوده، متوجه سرقت كيسه طلا شده و موضوع را به پليس خبرداده است.

بنا بر اين گزارش، متهم با قرار قانوني در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات براي مشخص شدن ديگر جرايم وي ادامه دارد. اموال مسروقه نيز تحويل خانواده مالباخته شد.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ریزش كف حیاط مدرسه

ریزش قسمتی از حیاط دبستان دخترانه زینبیه در خیابان الوند، آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند.

در پی نگرانی مسؤولان مدرسه دخترانه در خیابان الوند مبنی بر ریزش کف حیاط مدرسه و تماس با سامانه 125، صبح روز گذشته نجاتگران ایستگاه 53 و گروه امداد و نجات 13 به محل حادثه اعزام شدند.

مرتضی اینانلو، فرمانده آتش‌نشانان در این‌باره گفت: پر‌شدن چاه فاضلاب موجب شكسته شدن چاه و فروكش كردن كف حیاط شده بود که آتش‌نشانان پس از بازدید و بررسی و ارائه تذكرات ایمنی محدوده ناایمن را به وسیله نوارهای هشداردهنده مشخص كرده و تحویل مسؤولان مربوط دادند.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

وحشت در هواپیمای تهران‌ـ تبریز

هواپیمای مسافربری تهران- تبریز دقایقی پس از پرواز دچار نقص فنی شد که خلبان با توجه به نزدیکی به فرودگاه موفق به فرود اضطراری شد.

پرواز شماره 5250 هواپیمایی آتا قرار بود ساعت 6 بامداد روز گذشته تهران را به مقصد تبریز ترک کند. مسافران این پرواز را شهروندان عادی و برخی مسؤولان اعم از قناعت استاندار گلستان، عیسی امامی نماینده مردم گرگان، کرباسی معاون سازمان بهزیستی کشور، عبودی معاون سازمان داوطلبان هلال‌احمر و برخی دیگر از مسؤولان تشکیل می‌دادند.

با تاخیري 15 دقیقه‌ای هواپیما روی باند پرواز قرار گرفت و با موفقیت پرواز کرد. هنوز چند دقیقه‌ای از پرواز نگذشته بود که ارتفاع پروازی کاهش یافت و هواپیما با ارتفاع بسیار پایین روی تهران چرخ می‌زد. پس از یک چرخش طولانی، هواپیما به سرعت ارتفاع خود را کاهش داد طوری که برخی مسافران متوجه شدند هواپیما در حال فرود اضطراری است. نکته قابل تامل ترس و وحشت مسافران همراه بوق‌های مداوم داخل هواپیما بود .

هواپیما به سرعت روی باند فرودگاه مهرآباد نشست. خلبان نیز نقص فنی، عدم‌ردیابی و تعیین ارتفاع و سرعت را دلیل فرود اضطراری عنوان کرد. مسافران حدود 7 دقیقه همچنان در هواپیما منتظر دستور خروج شدند که بالاخره دستور صادر شد. در این میان جدا از موضوع بی‌توجهی به حقوق مسافران هواپیما، ساز‌و‌کاری برای مسافران هواپيمايي که به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد، تعریف نشده بود.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

جزئیات جنایت وحشتناک در مرکز پایتخت

ساعت 11:23 دوشنبه 24 مهر‌ماه سال‌جاری صحنه‌های هولناکی در خیابان مدنی تهران رقم خورد. پسری لاغر‌اندام با قمه‌ای که در دست داشت به هرکسی که پیش‌رویش بود ضربه‌ای می‌زد و با بی‌اعتنایی به زن، مرد یا کودک بودن آنان همه را هدف قرار می‌داد. ‌کسی نمی‌دانست چه واکنشی نشان بدهد، هرکسی برای کنترل این جوان جنایتکار پا پیش می‌گذاشت هدف قرار می‌گرفت و ناله‌کنان در گوشه‌ای می‌افتاد. همه دیدند که جوان قمه‌کش بی‌رحمانه ضربه‌ می‌زند تا اینکه پس از وارد آمدن آخرین ضربه به دوازدهمین رهگذر پا به فرار گذاشت.

عمق حادثه!

پلیس می‌گوید 5 دقیقه بعد از تماس شاهدان این اقدام جنون‌‌آمیز، تیمی از ماموران کلانتری 127 نارمک در خیابان شهید مدنی حاضر شدند اما اهالی محل نظر دیگری دارند برخی نیم ساعت و بدبین‌ترین‌ها 2 ساعت را برای سر رسیدن پلیس بیان کرده‌اند. به هر حال وقتی ماموران خود را به محل حادثه رساندند با 12 زن و مرد خون‌آلود روبه‌رو شدند و با توجه به وخامت حال این قربانیان آنان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال یافتند.

هرکدام از صدمه‌دیدگان حادثه داستانی داشتند، پسری که دستش زخمی بود آخرین هدف مهاجم ناشناس بود که ابتدا چاقو را گرفته و بعد به‌خاطر درد ناشی از ضربه، آن ‌را رها کرده بود. زن دیگری داستان سوزناکی داشت؛ وی به همراه کودکش برای پرداخت قسط به بانکی رفته که مرد جنایتکار بی‌رحمانه به وی ضربه‌ای زده بود. 8 تن از مجروحان سرپایی مداوا شدند اما یکی از مردان به کام مرگ فرو رفت و همان زن که در برابر دیدگان بچه‌اش ضربه خورده بود به سی‌سی‌یو انتقال یافت.

مهاجم کیست؟

با به قتل رسیدن یکی از رهگذران به نام «محمدقلی علیاری» 42 ساله پرونده جنایی شد و ماجرا به بازپرس محمد شهریاری از شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران مخابره شد. وی به همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران به نظام‌آباد رفت و با توجه به وحشتی که در این حمله به وجود آمده بود تیم‌های مختلفی از پلیس پایتخت در همه خیابان‌ها به حالت آماده‌‌باش درآمدند.

کارآگاهان جنایی ابتدا به بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته و ترافیکی محل جنایت پرداختند و با چهره پسری جوان روبه‌رو شدند که از سوی تجسس کلانتری 127 نارمک آشنا بود. خیلی زود مشخص شد مهاجم مرموز پسری 22 ساله به نام «حسین» است که بارها به‌خاطر سرقت‌های داخل خودرو و دله‌دزدی بازداشت شده و خانه مادربزرگش در نزدیکی محل جنایت است. در حالی‌که شایعه شده بود مرد مهاجم در توهم شیشه دست به چنین اقدام وحشتناکی زده است، پلیس توانست مشخصات کامل وی را به دست آورده و به ردیابی‌های اطلاعاتی‌- مخابراتی و تحقیقاتی بپردازد.

مادر‌بزرگ این جانی وقتی پلیس را در برابر خود دید و شنید حسین همان پسری است که اقدام جنون‌آمیزش محله‌شان را پر کرده و همه را به وحشت‌ انداخته است، گفت که دقایقی پیش از حادثه وی میهمان خانه‌اش بوده و با عصبانیت از آنجا خارج شده است. پلیس از این مرحله به بعد توانست به ردیابی مسیر فرار حسین از تهران به قم بپردازد و در حالی‌که هنور 5 ساعت از این اقدام هولناک نگذشته بود مهاجم جنایتکار در محاصره افتاد و همان لحظه ادعا کرد به قم آمده بود تا توبه کند.

عصبانیت مرگبار

حسین وقتی شنید یکی از رهگذران کشته شده است سر به زیر انداخت. وی در بازجویی‌های پلیس گفت: من خشمگین بودم با مادربزرگم دعوا کرده و از خانه‌اش بیرون زدم، نمی‌دانم چه شد که تصمیم گرفتم چاقویی از قصابی بردارم و خشمم را با ترساندن رهگذران خاموش کنم.

وقتی چاقو را برداشتم و با اعتراض مرد قصاب مواجه شدم برای ترساندن وی به نخستین کسی که نزدیکم بود ضربه‌ای زدم، بعد از آن انگار دیوانه شده بودم، همه را می‌زدم حتی چند زن را زدم که الان باور نمی‌کنم چنین کاری را انجام داده‌ام. وی افزود: مردانی که برای کنترل من سمتم حمله می‌کردند را نیز زدم. می‌ترسیدم دستگیر شوم تا اینکه توانستم فرار کنم نمی‌دانم چند زن و مرد را زدم اما می‌دانم خیلی بودند.

بازجویی‌های قضایی

صبح دیروز بازپرس ویژه قتل به پلیس آگاهی تهران رفت و پای اعترافات عامل حمله خونین نشست. حسین درباره علت فرارش به قم گفت: وقتی به خود آمدم خیلی پشیمان شدم و فهمیدم دست به چه جنایتی زده‌ام. من اعتیاد به شیشه و مشروبات الکلی ندارم و در زمان حادثه تنها عصبانی بودم و کنترل کارهایم را نداشتم. بعد که آرام شدم تصمیم گرفتم به قم بروم تا توبه کنم، سپس بازگردم و خودم را تسلیم کنم تا اینکه دستگیر شدم.

بازگشت امنیت به نظام‌آباد

در حالی که پس از این جنایت خیابانی که می‌توانست یک قتل‌عام وحشتناک باشد همه در نظام‌آباد ترسیده بودند، پلیس جنایی تهران توانست با اقتدار مهاجم بی‌رحم را به دام اندازد. ساعت 12 ظهر دیروز تیم قضایی و پلیس در اقدامی ابتکاری و برای بازگرداندن امنیت به نظام‌آباد، قاتل را سوار بر ون و با اسکورت بنزهای پلیس به محل جنایت بردند.

نزدیک به 4 هزار نفر در محل حادثه جمع شده بودند، آشنایان کسانی که در این حمله هدف قرار گرفته بودند گریه می‌کردند و تعدادی از مجروحان با سر و صورت باندپیچی‌شده نیز ثانیه‌شماری می‌کردند که مهاجم بی‌رحم‌ را ببینند. وقتی پلیس خواست حسین را از ون خارج کند به خاطر ازدحام جمعیت با مشکل روبه‌رو شد و ماموران که با وجود پوشیدن کت و شلوار و لباس شخصی نقاب به صورت زده بودند تنها برای به نمایش گذاشتن قاتل وی را روی سقف ون بردند و پس از برداشتن چشمبند همه دیدند مهاجم پسری با موهای بلند، صورتی لاغر و اندامی کوچک است.

 در صحنه جنایت بازپرس ویژه قتل بین اهالی وحشت‌زده حاضر شد و به درددل‌های آنان گوش داد. این در حالی بود که بی‌نظمی بسیار محله باعث شد ماموران خیلی سریع حسین را به داخل ون برگردانده و از نظام‌آباد خارج کنند. قرار است عامل این اقدام خونین از سوی تیم پزشک جنایی تحت معاینه قرار گیرد تا نه تنها حالات روحی و روانی وی بررسی شود بلکه در صورت اعتیاد حسین به شیشه یا مشروبات جزئیات بیشتری از انگیزه‌اش در این جنایت مشخص شود. این در حالی است که تصور می‌رود تعدادی از مجروحان به خاطر وخامت حال به کام مرگ فرو روند.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

قتل پسر نوجوان

در نخستين پرونده، شوهر‌عمه افيوني كه متهم است بعد از ربودن پسر ۱۱ ساله به او تعرض و پس از قتل جسد او را اطراف شهر دفن كرده است، سرانجام گرفتار شد. سرهنگ حسين زاده، در توضيح حادثه به خبرنگار ما گفت: رسيدگي به جريان اين پرونده از نيمه مردادماه امسال و همزمان با ناپديد شدن ناگهاني پسر ۱۱ ساله‌اي به نام مهدي در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت. پدر كودك به پليس گفت: امشب همراه همسر و تنها فرزندم منزل يكي از بستگان در دولت آباد اصفهان ميهمان بودم. مهدي براي بازي به كوچه رفت. لحظاتي بعد براي سركشي به او به كوچه رفتم اما از مهدي خبري نبود. با نگراني همراه اعضاي خانواده به جست‌وجو پرداختيم اما متوجه شديم مهدي به طور مرموزي ناپديد شده است.
 
در حالي كه تجسس‌هاي مأموران براي يافتن نشاني از مهدي ادامه داشت، پدر كودك چند روز بعد به مأموران پليس گفت: مرد ناشناسي با او تماس گرفته و در قبال تحويل دادن پسرش درخواست ۵۰ ميليون تومان پول كرده است. با مطرح شدن سناريوي آدم‌ربايي، تيمي از مأموران مبارزه با آدم‌ربايي تجسس براي يافتن نشاني از آدم‌ربا را آغاز كردند. در نخستين گام پدر خانواده از سوي پليس تحت آموزش‌هاي خاص قرار گرفت تا اينكه بعد از چند تماس ديگر و همزمان با پيدا شدن يك نامه در خانه مادربزرگ مهدي تحقيقات تيم جنايي وارد مرحله تازه‌اي شد.

تجسس‌هاي تيم جنايي نشان داد نامه از سوي فردي آشنا نوشته شده است. بنابراين با بررسي‌هاي بيشتر شوهر‌عمه كودك يك ماه و نيم بعد از وقوع حادثه به عنوان مظنون اصلي بازداشت شد و تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت. سيامك-۳۵ساله كه نجار بود، در بازجويي‌ها پرده از جنايت هولناكي برداشت.

او گفت: روز حادثه همسر و كودك خردسالم در خانه نبودند. ابتدا مقداري مواد مصرف كردم و بعد از ديدن چند فيلم مستهجن از ماهواره، از خانه بيرون رفتم و هنگامي كه داشتم از كوچه عبور مي‌كردم، مهدي را ديدم. او را فريب دادم و به خانه‌ام بردم و به زور به او تعرض كردم. از آنجا كه او مرا رسوا مي‌كرد، او را به قتل رساندم و جسدش را اطراف شهر دفن كردم. بعد هم براي فريب پليس سناريوي آدم‌ربايي را مطرح كردم تا اينكه دستگير شدم. بعد از اقرار‌هاي متهم، مأموران پليس بلافاصله راهي محل شدند و جسد را كشف كردند.
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دستگيري قاتل فراري

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در ادامه از دستگيري قاتل زن ميانسال خبر داد. وي در توضيح حادثه گفت: ۲۰ روز قبل مأموران پليس از ماجراي قتل زن ميانسالي باخبر شدند. بررسي‌ها نشان داد مقتول، زن ۴۵ساله‌اي بود كه به تنهايي زندگي مي‌كرد و مردان زيادي به خانه او رفت و آمد داشتند. تحقيقات تيم جنايي نشان داد مقتول مورد آزار جنسي قرار گرفته و طلاهايش هم سرقت شده است. مأموران با رديابي آخرين تماس‌هاي مقتول، متوجه شدند آخرين بار مرد ۲۶ ساله معتادي به خانه او رفته است.

تجسس‌ها براي يافتن مرد معتاد نشان داد، وي بعد از حادثه به يكي از شهرهاي خوزستان گريخته است. بنابراين مأموران متهم را در مخفيگاهش بازداشت كردند. وي به ارتكاب قتل و سرقت اقرار كرد و گفت: مدتي بود كه براي مصرف مواد به خانه مقتول مي‌رفتم و با او رابطه داشتم تا اينكه تصميم گرفتم طلاهاي او را سرقت كنم. شب حادثه بعد از رابطه پنهاني، او را به قتل رساندم و طلاهايش را سرقت كردم.
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دستبرد سارقان به طلافروشي

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان همچنين از دستبرد دو سارق موتورسوار به يكي از طلافروشي‌هاي اصفهان خبر داد. سرهنگ حسين‌زاده در توضيح حادثه گفت: شامگاه دوشنبه، دو سارق موتور‌سوار به يكي از طلافروشي‌هاي خيابان كاوه دستبرد زدند و بعد از سرقت مقداري طلا از محل متواري شدند.

وي گفت: سارقان سوار بر موتور بعد از شكستن شيشه طلافروشي، مقداري از طلاهاي ويترين را سرقت كرده‌اند. وي گفت: صاحب طلافروشي هشدارهاي پليس را جدي نگرفته و مغازه خود را به دوربين مداربسته و شيشه ضد سرقت مجهز نكرده بود اما تلاش پليس براي دستگيري دو متهم ادامه دارد.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پسر بدگمان محاكمه مي‌شود

شامگاه ۲۹ ارديبهشت امسال، مأموران پليس آگاهي شهريار در جريان قتل دختر جواني در صباشهر قرار گرفتند. تيم جنايي پس از حضور در محل با جسد سيما- ۱۹ ساله در حالي كه با ضربه‌هاي چاقو به قتل رسيده بود، رو‌به‌رو شدند. كارآگاهان در اولين مرحله از تحقيقات خود، مهران-برادر مقتول- را مورد بازجويي قرار دادند تا اينكه او به قتل خواهرش اعتراف كرد.

مهران به افسر پرونده گفت: مدتي بود به رفتارهاي خواهرم مشكوك شده بودم. احتمال مي‌دادم سيما با مردي ارتباط پنهاني دارد. شب حادثه اتاق او را بازرسي كردم كه لابه‌لاي وسايلش قرص ضد‌بارداري پيدا كردم. اين موضوع شك من را به يقين تبديل كرد.

به خاطر همين، شب به اتاقش رفتم و او را با ضربه‌هاي چاقو كشتم. متهم پس از اعتراف به قتل و بازسازي صحنه جنايت، با قرار قانوني روانه زندان شد. در حالي كه تحقيقات ادامه داشت، اولياي‌دم با مراجعه به دادسرا رضايت خود را اعلام كردند و پرونده با صدور كيفرخواست براي رسيدگي از جنبه عمومي جرم به شعبه ۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

متهم به قتل به زودي براي رسيدگي به اتهاماتش پاي ميز محاكمه قرار مي‌گيرد.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پرواز خودروي سواري در بزرگراه همت + عكس

شب گذشته مأموران آتش‌نشاني ايستگاه‌هاي ۲۹و ۲۳ با تماس مردم در جريان حادثه‌ رانندگي در غرب به شرق بزرگراه همت قرار گرفتند. رضا دارابي، فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل در اين‌باره گفت: يك خودرو سواري درحال حركت در مسير غرب به شرق بزرگراه همت به دليل نامعلومي از مسير اصلي منحرف شد و پس از عبور از روي جدول سيماني سمت راست حاشيه بزرگراه، در گودالي خارج از بزرگراه به عمق هشت متر سقوط كرد.

 وي افزود: آتش‌نشانان به محض رسيدن پس از ايمن‌سازي وسيله نقليه با استفاده از جرثقيل، خودرو آسيب‌ديده را به محل امن انتقال دادند.

به گفته دارابي، مأموران راننده ۲۷ ساله را كه به شدت آسيب ديده بود، به آمبولانس اورژانس منتقل كردند.
 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پليس سارقان شب رو را به دام انداخت

سارقاني که مي خواستند از گروه نامحسوس پليس زورگيري کنند زمين گير شدند.

گروه گشت نامحسوس کلانتري ۳۶ که با يک دستگاه خودروسواري پرايد به طور پوششي در حال گشت زني بودند ناگهان با دو جوان موتورسوار روبه رو شدند که با تهديد چاقو قصد زورگيري از آنان را داشتند.به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي مشهد افزود: سارقان زورگير که باور نمي کردند با پليس رودررو شده باشند گريختند.

سرهنگ کريمي گفت: افسران پليس با تعقيب اين متهمان و شليک يک تير هوايي موفق شدند يکي از آنان را دستگير کنند.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مهاجمان ژاپني جان بي‌خانمان ديگري را گرفتند

پليس ژاپن در آخرين گزارش از حمله به افراد بي‌خانمان اعلام کرد: مرد بي‌خانمان ديگري توسط فردي ناشناس مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. بنابر اعلام پليس محلي شهر‌«اوساکا» جسد اين مرد 67 ساله در حالي که روي يک کارتن مقوايي افتاده بود، پيدا شد.

پليس «اوساکو» اعلام کرد: بررسي انجام شده روي جسد اين مرد نشان مي‌دهد که او به دليل ضرب و شتم جان خود را از دست داده است. همچنين گفته شده است طي 3روز گذشته يک گروه مهاجم 4مرد بي خانمان را در نقاط مختلف اين شهر مورد حمله قرار داده‌اند. اين افراد که بين 40 تا 90سال داشته‌اند هنگام خواب مورد حمله قرار گرفته‌اند

پليس «اوساکو» قصد دارد با بازبيني تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌هاي مدار بسته متهمان را شناسايي و دستگير کند.