۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۶

دعوای سلطنت‌طلبان پس از مرگ یک کارگر+سند

پس از انتشار خبر مرگ یک کارگر رسانه‌های ضد انقلاب به سردمداری شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی به سرعت فعال شده و اقدام به ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی کردند. در همین راستا ربع پهلوی طی اقدامی شتاب زده از مخالف سرسخت خود حمایت کرده و این اقدام وی موجی از اختلاف را بین عناصر سلطنت‌طلب به وجود آورده است.
کد خبر : ۸۷۷۸۱

به گزارش صراط، ضد انقلاب خارج‌نشین با همکاری عناصر و محکومان فتنه در داخل، پس از ماجرای مرگ یک کارگر تمام تلاششان را مصروف کردند تا جنگ روانی سنگین و جریان رسانه‌ای را علیه نظام اسلامی ترتیب دهند.

در همین راستا، سلطنت‌طلبان ورشکسته نیز برای آن‌که از این غافله عقب نمانند دست به کار شده و ربع‌پهلوی برای مرگ این کارگر بیانیه صادر و از او حمایت کرده است.

رضا پهلوی

حمایت صریح ربع پهلوی از یک عنصر ضد انقلاب

اما نکته جالب آن‌جاست که این کارگر پیش از این با انتشار مطلبی در وبلاگش از ربع‌پهلوی به شدت انتقاد کرده و سلطنت‌طلبان را نیز افرادی خطاب کرده است که مردم ایران آن‌ها را از کشور بیرون کرده‌اند.

ربع پهلوی

انتشار مطلبی انتقادی علیه ربع پهلوی در وبلاگ

پس از انتشار این مطلب انتقادی، سلطنت‌طلب‌ها که همچون اسلافشان هیچ نوع انتقادی را برنمی‌تابند، این‌بار نیز به اعتراض و انتقادی که از جانب یکی دیگر از عناصر ضد انقلاب ]کارگر[ مطرح شده بود واکنش تند نشان داده و حتی علیه او و وبلاگش نیز نماهنگی تولید کردند. حال باید از سلطنت‌طلبان پرسید که منتقدان سرسخت دیروز این کارگر چگونه حامی او در ماجرای اخیر شده‌اند؟ این اقدام شتاب‌زده ربع‌پهلوی در صادر کردن بیانیه به شدت مورد انتقاد گروه‌های مختلف اپوزیسیون خارج‌نشین و به خصوص سلطنت‌طلب‌های پادوی ربع‌‌پهلوی قرار گرفته و موجی از اختلاف را بین عناصر و گروه‌های ضد انقلاب به وجود آورده است.

بالاترین

مطلبی که پس از حمله سلطنت‌طلبان در وبلاگش نگاشته و در بالاترین نیز انتشار یافته است

ربع پهلوی

مطلبی که پس از حمله سلطنت‌طلبان در وبلاگش نگاشته است

لازم به ذکر است قبل از این، گروهک تروریستی منافقین نیز با انتشار بیانیه‌ای به حمایت از این کارگر پرداخته بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
France
|
۰۰:۵۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
حالا چرا با واژه کارگر سعی در تحقیر طرف رو دارین؟ خیلی زننده ست