۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷

اخبار خاندان هاشمي چگونه از از سايت‌هاي ضد انقلاب سر در مي‌آورد؟

جالب آنكه اين نامه نيز، اول از همه به دست مديران سايت كلمه رسيد و در اين سايت منتشر شد كه البته بلافاصله در ساير سايت هاي ضد انقلاب نيز، منعكس شد. اين كه چه خط و ربطي بين جريان هاشمي و اين سايت ها وجود دارد كه معمولا نخستين نامه ها و مصاحبه هاي افراد اين خاندان...
کد خبر : ۸۸۵۰۰
دستگاه تبليغاتي وابسته به جريان هاشمي كه گويا اين روزها از رسانه‌هاي داخلي قطع اميد كرده‌اند، براي جبران مافات، دست به دامان سايت هاي ضد انقلاب شده‌اند.

به گزارش صراط، بر همين اساس با اندك جستجويي در سايت هاي ضد انقلاب و وابسته به اپوزيسيون خارج‌نشين مي‌توان موضوع وابستگي خبري و رسانه‌اي جريان هاشمي را به اين سايت ها مورد بررسي قرار داد.

براي مثال سايت بي بي سي فارسي وابسته به دستگاه سلطنتي عمه اليزابت، زودتر از همه‌ي رسانه‌هاي داخلي و خارجي، تصويري از نحوه‌ي ورود مهدي هاشمي به كشور منتشر كرد. اين موضوع گويا آن‌قدر براي اين شبكه اهميت داشت كه دوربين و خبرنگار خود را نيز به فرودگاه دبي فرستاد تا از آخرين لحظات حركت مهدي هاشمي از دبي به ايران، تصاويري منتشر كند. البته اين شبكه در طول مدت بازداشت مهدي هاشمي، تا به حال چندين مورد به اين موضوع پرداخته است. بي بي سي البته به همين هم بسنده نكرد و مطلبي در تجليل از مواضع ساختارشكنانه‌ي فائزه هاشمي نيز منتشر كرد كه قبلا در مطلبي تحت عنوان " BBC برای فائزه هاشمی سنگ تمام گذاشت" به اين موضوع اشاره كرديم.

مصاحبه‌هاي فاطمه هاشمي، ديگر خواهر فائزه و مهدي هاشمي با رسانه‌هاي بيگانه و اظهارنظرهايي كه در پاره‌اي از مواد حتي مي‌تواند مصداق اقدام عليه امنيت ملي محسوب شود نيز، روي ديگري از وابستگي خاندان هاشمي به رسانه‌هاي ضد انقلاب است. چنان‌چه پيش از اين در خبري با عنوان "فاطمه هاشمي هم وارد معركه شد" در مورد اين موضوع مسائلي مطرح شد.

البته ماجرا به همين جا ختم نشد و در دفعات بعدي، نامه‌ي عفت هاشمي در زمان دستگيري مهدي هاشمي و همين‌طور نامه‌اي كه با نام "خانواده‌ي هاشمي" در زمان بستري شدن مهدي هاشمي در بيمارستان نوشته شده بود نيز براي اولين بار، و پيش از سايت‌هاي داخلي، بر روي خروجي سايت‌هاي ضد انقلاب قرار گرفت.

اما يكي ديگر از اين دست موارد، مطلبي است كه چند روز پيش توسط سايت "كلمه"، (كه در دست ضدانقلاب‌هاي حامي ميرحسين موسوي است) و در حمايت از فائزه هاشمي منتشر شد.

اين سايت كه سابقه‌ي انتشار اخبار دروغ و شايعه را به صورت مكرر در كارنامه‌ي خود دارد در خبري كه به نظر مي‌رسد ساخته و پرداخته‌ي گردانندگان آن باشد نوشت: هفته‌ی گذشته مقامات قضایی طی تماس با یکی از اعضای خانواده هاشمی درخواست کرده اند که برای مرخصی فائزه هاشمی برای وی وثیقه آماده شود. اما پس از سپردن وثیقه، مسوولان با مخالفت فائزه هاشمی برای اعزام به مرخصی روبرو شدند.

اين خبر كه به خوبي نشان مي داد با انگيزه‌ي جوسازي توسط اين سايت منتشر شده، چند روز بعد ابعاد جديد خودش را فاش ساخت.

ماجرا از اين قرار بود كه اين بار فائزه هاشمي در واكنش به اين خبر، دست به قلم برده و نامه‌اي را منتشر كرد. جالب آنكه اين نامه نيز، اول از همه به دست مديران سايت كلمه رسيد و در اين سايت منتشر شد كه البته بلافاصله در ساير سايت هاي ضد انقلاب نيز، منعكس شد. اين كه چه خط و ربطي بين جريان هاشمي و اين سايت ها وجود دارد كه معمولا نخستين نامه ها و مصاحبه هاي افراد اين خاندان با خط مستقيم و در لحظه، در چنين سايت هايي منتشر مي شود، خود محل تأمل است.

فارغ از اين ماجرا، متن نامه فائزه هاشمي نيز جالب به نظر مي رسد. وي در اين نامه نوشت: یرو برگه مرخصی به تاریخ ۲/ ۹/۱۳۹۱ مبنی بر دستور دادستان برای مرخصی اینجانب فائزه هاشمی بهرمانی، زندانی سیاسی در بند زنان زندان اوین، ضمن عدم پذیرش این مرخصی، دلایل این کارم را در نامه‌ای کوتاه برای اطلاع همه تشریح می‌کنم: اینجانب طی دو ماه بازداشت در زندان اوین نه از هیچ مقامی و نه از طریق خانواده‌ام تقاضای مرخصی نداشته‌ام. بنابراین دلیلی برای قبول مرخصی اعطایی جناب آقای دادستان نمی‌بینم."

وي سپس در اظهار نظري جالب و مضحكانه مدعي مي شود كه دليل مرخصي دادن به او توسط مسئولين زندان، وحشت آنها از اثرگذاري وي در زندان است:

"آقای دادستان می‌بایست قبل از آوردن من به زندان آن هم با آن وضعیت وحشیانه و غیر قانونی، تبعات آن را در نظر می‌گرفت، چرا که به نظر می‌رسد حضور من این روز‌ها در زندان (البته به زعم خودشان و به نقل از مدیران زندان) موثر‌تر از آزادیم است."

البته وي در ادامه، محترمانه درخواست عفو از دادستان كرده و مي نويسد:

"کاش آقای دادستان حداقل آن قدر انصاف داشت و حالا که تشخیص داده حضور من در زندان با پیش بینی خود و روسایشان جور در نیامده حداقل حکم آزادی و مختومه شدن پرونده‌ام را صادر می‌فرمود و نه اعطای مرخصی را!"

اما حالا كه فائزه هاشمي، حضور خود را در زندان مؤثر دانسته و تمايلي به مرخصي هم ندارد، به مسئولين محترم قضايي كه تا به امروز با جديت هرچه تمام تر مشغول رسيدگي به تخلفات اين شخص و اشخاصي چون او بوده و هستند، پيشنهاد مي كنيم كه بنا به در خواست نامبرده، در مدت مانده دوره‌ي محكوميت وي، اجازه‌ي هرگونه مرخصي را از او بگيرند. شايد اين موضوع موجب شود تا ما هم با اندكي از "تأثيرات" حضور ايشان در زندان آگاه شويم. البته اگر به رسم برادر خود، به بهانه‌ي مريض بودن، يك هفته‌اي را در بيمارستان با تجهيزات كامل مشغول خوشگذراني نشود!
منبع: بولتن
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۲۱۲۱
۶۲۳
چکار کنند وقتی اجازه سخن گفتن به مخالفین خود نمی دهند ؟؟!!مگر امام با رادیو های بیگانه در اویل انقلاب سخن نمی گفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز حرف شما بسیار منطق بود . متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۲۱۵۱
۷۴۶
درود بر هاشمي و مرگ بر بدخواهانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین یا رب العالمین
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
در عجبم از این مردم که تا دیروز چشم دیدن هاشمی رو نداشتن الان براشون عزیز شده!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۲
۰
درود برجمهوری اسلامی و مرگ بربدخواهانش
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۲
عجب انسانهای کینه جویی هستید دایم دنبال بهانه ای هستید تا به این خانواده شریف یک انگی بزنید.بروید استغفار کنید.